Рубрики Новини

Звіт Productsup: 60% споживачів у США та Європі не готові купувати віртуальні товари попри галас навколо метавсесвіту

Опубликовал
Максим Григор'єв

У звіті компанії Productsup заявляється, що у 2024 році дохід від метавсесвіту досягне $800 млрд. Тому було досліджено очікування та смаки 5700 споживачів віком від 16 років і старше у США та Європі, з’ясовуючи їхні враження про гібридний цифровий досвід покупок. Як з’ясувалося, 60% опитаних не зацікавлені у купівлі віртуальних товарів. Але це залежить від віку покупців.

Зумери (народжені з 1997 по 2012 рр.) більш прихильні до покупок лише у цифровому форматі та вітають появу метавсесвіту. Також вони частіше порівнюють товари онлайн (40%) або зчитують додаткову інформацію із QR-кодів (37%). А люди віком від 55 років і більше хочуть отримувати інформацію з опису товару.

Покупці також хочуть мати доступ до інформації про товари як віртуально, так і фізично у магазинах. 55% споживачів з більшою ймовірністю куплять щось, якщо товар продається лише в магазині, а не в інтернеті. 47% купують, якщо отримають доступ до інформації про товар у мобільному додатку магазину під час шопінгу. Доповнену реальність (AR) у вигляді «розумних» дзеркал та фільтрів для смартфонів схвалює 41% покупців.

Також опитування показує, що за останнє десятиліття на рішення про купівлю найчастіше впливає те, як було вироблено той чи інший товар. Споживачі частіше уникають продукції, яка зрештою опиниться на звалищі, а 71% віддає перевагу товарам, які можна використовувати повторно. Але покупці скаржаться, що інформацію про можливість повторного використання (34%) або перероблення (30%) важко знайти. Вже 43% користувачам мало інформації «біорозкладається» на паперовому стаканчику, і вони хочуть отримати докладне пояснення процесу, а 40% шукають підтвердження заявленим особливостям.

Основи Python для школярів від Ithillel.
Відкрийте для вашої дитини захопливий світ програмування з нашим онлайн-курсом "Програмування Python для школярів". Ми вивчимо основи програмування на прикладі мови Python, надаючи зрозумілі пояснення та цікаві практичні завдання.
Зареєструватися

У звіті Productsup роблять висновок, що клієнти насамперед зацікавлені у цифровому споживчому досвіді, який має пропонувати прозорість, доступність та наявність. І хоча багато споживачів чекають збільшення зручності та інформативності від метавсесвіту та інших цифрових торгових майданчиків, більшість не готові відмовитися від чинних офлайн-майданчиків.

«У сучасному світі комерції брендам та роздрібним компаніям необхідно надавати нюанси обслуговування, адаптовані до споживачів, де б вони не робили покупки», – говорить Лізетт Хуйскамп, директор з маркетингу компанії Productsup.

В Україні, згідно з даними OLX за 2021 рік, онлайн купують 11 млн людей, 42% – регулярно.

Disqus Comments Loading...