Новини

Звіт Productsup: 60% споживачів у США та Європі не готові купувати віртуальні товари попри галас навколо метавсесвіту

Звіт Productsup: 60% споживачів у США та Європі не готові купувати віртуальні товари попри галас навколо метавсесвіту

У звіті компанії Productsup заявляється, що у 2024 році дохід від метавсесвіту досягне $800 млрд. Тому було досліджено очікування та смаки 5700 споживачів віком від 16 років і старше у США та Європі, з’ясовуючи їхні враження про гібридний цифровий досвід покупок. Як з’ясувалося, 60% опитаних не зацікавлені у купівлі віртуальних товарів. Але це залежить від віку покупців.

Зумери (народжені з 1997 по 2012 рр.) більш прихильні до покупок лише у цифровому форматі та вітають появу метавсесвіту. Також вони частіше порівнюють товари онлайн (40%) або зчитують додаткову інформацію із QR-кодів (37%). А люди віком від 55 років і більше хочуть отримувати інформацію з опису товару.

Покупці також хочуть мати доступ до інформації про товари як віртуально, так і фізично у магазинах. 55% споживачів з більшою ймовірністю куплять щось, якщо товар продається лише в магазині, а не в інтернеті. 47% купують, якщо отримають доступ до інформації про товар у мобільному додатку магазину під час шопінгу. Доповнену реальність (AR) у вигляді «розумних» дзеркал та фільтрів для смартфонів схвалює 41% покупців.

Звіт Productsup: 60% споживачів у США та Європі не готові купувати віртуальні товари попри галас навколо метавсесвіту

Також опитування показує, що за останнє десятиліття на рішення про купівлю найчастіше впливає те, як було вироблено той чи інший товар. Споживачі частіше уникають продукції, яка зрештою опиниться на звалищі, а 71% віддає перевагу товарам, які можна використовувати повторно. Але покупці скаржаться, що інформацію про можливість повторного використання (34%) або перероблення (30%) важко знайти. Вже 43% користувачам мало інформації «біорозкладається» на паперовому стаканчику, і вони хочуть отримати докладне пояснення процесу, а 40% шукають підтвердження заявленим особливостям.

У звіті Productsup роблять висновок, що клієнти насамперед зацікавлені у цифровому споживчому досвіді, який має пропонувати прозорість, доступність та наявність. І хоча багато споживачів чекають збільшення зручності та інформативності від метавсесвіту та інших цифрових торгових майданчиків, більшість не готові відмовитися від чинних офлайн-майданчиків.

«У сучасному світі комерції брендам та роздрібним компаніям необхідно надавати нюанси обслуговування, адаптовані до споживачів, де б вони не робили покупки», – говорить Лізетт Хуйскамп, директор з маркетингу компанії Productsup.

В Україні, згідно з даними OLX за 2021 рік, онлайн купують 11 млн людей, 42% – регулярно.


Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: