Нові сервіси від «Алло»: повернення до 20% комісії підприємцям, гаряча лінія для продавців та інше

Опублікував Партнерський матеріал

Маркетплейс «Алло» повернув до роботи 75% підприємців-партнерів і впровадив систему мотивації та гарячу лінію для продавців. А наразі компанія вдосконалює особистий кабінет мерчантаангл. merchant – торговець.

У партнерському матеріалі з «Алло» його команда розповідає, як працюють нові сервіси та чим вони вигідні бізнесу.

Партнерський матеріал?

75% підприємців продовжують продавати товари

Після початку повномасштабного вторгнення росії на територію України через логістичні ризики більшість представників малого та середнього бізнесу не могли якісно виконувати онлайн-замовлення. Тоді на прохання мерчантів-партнерів маркетплейс «Алло» відключив кабінети підприємців.

«Уже до середини квітня торговці адаптувалися до реалій і повернулися до роботи на “Алло”. МСБ налагодив власну логістику, переніс склади і продовжив працювати в тих регіонах, де є така можливість, – зазначає Наталія Панкратова, операційна директорка групи компаній «Алло» та керівниця маркетплейсу allo.ua. – Кількість замовлень товарів на маркетплейсі почала зростати вже з липня».

Наразі 75% підприємців з тих, що були зареєстрованими на маркетплейсі «Алло» до 24 лютого, повністю відновили роботу.

Нові сервіси: програма мотивації та онлайн-підтримка

 

Маркетплейс «Алло» запустив нові сервіси для партнерів, підприємців з малого та середнього бізнесу, які продають товари на allo.ua:

 

  1. Програма мотивації для підприємців: маркетплейс повертає до 20% комісії тим, хто продає товари за кращою ціною, пропонує клієнтам гарний сервіс і має мінімальний відсоток повернень товару.
  2. Гаряча лінія та чат для мерчантів, які набули актуальності саме під час війни. Розв’язувати питання оперативно тепер можна за номером гарячої лінії 0 800 300 100 або 0 800 200 900. Чат доступний в особистому кабінеті підприємця. Також можна звертатися на адресу mpsupport@allo.ua. Підтримка партнерів працює з 09:00 до 18:00.
  3. Підприємці тепер можуть долучатися до промоакцій на маркетплейсі. Це є доступним для тих мерчантів, які пропонують вигідну ціну, мають заповнену картку товару, позитивні відгуки від покупців і незначний відсоток повернень товару.

 

Зараз команда маркетплейса спостерігає реєстрацію нових продавців. Цьогоріч ця цифра вдвічі менше, якщо порівнювати період травень – серпень 2021 та 2022 років. Нині на «Алло» частіше реєструються в категоріях дім, сад, ремонт.

«Нові реєстрації – це добрий знак для економіки, – підкреслює Наталія Панкратова. – Упевнена, що зміни, які вже впроваджені та будуть реалізовані до кінця року, покращать роботу і збільшать прибутки підприємців, які продають на маркетплейсі, а також сприятимуть розвитку бізнесу й нових торгівців».

2023: вдосконалення функціонала кабінету та нові можливості

Наразі команда маркетплейса працює над оновленням і дизайном особистого кабінету. До кінця року вдосконалять блок управління товарами та цінами. Підприємці зможуть самостійно управляти власними товарами, встановлювати ціни через особистий кабінет і бачити все, що стосується товарів: картку якого товару завантажили, на який встановили акційну ціну тощо.

Також «Алло» працює над тим, щоб клієнти мали змогу сплатити частинами за товари на маркетплейсі.

Партнерський матеріал?

Стати партнером «Алло»