Партнерський проект

Нові сервіси від «Алло»: повернення до 20% комісії підприємцям, гаряча лінія для продавців та інше

Нові сервіси від «Алло»: повернення до 20% комісії підприємцям, гаряча лінія для продавців та інше

Маркетплейс «Алло» повернув до роботи 75% підприємців-партнерів і впровадив систему мотивації та гарячу лінію для продавців. А наразі компанія вдосконалює особистий кабінет мерчантаНові сервіси від «Алло»: повернення до 20% комісії підприємцям, гаряча лінія для продавців та іншеНові сервіси від «Алло»: повернення до 20% комісії підприємцям, гаряча лінія для продавців та іншеангл. merchant – торговець.

У партнерському матеріалі з «Алло» його команда розповідає, як працюють нові сервіси та чим вони вигідні бізнесу.

Партнерський матеріал?

75% підприємців продовжують продавати товари

Після початку повномасштабного вторгнення росії на територію України через логістичні ризики більшість представників малого та середнього бізнесу не могли якісно виконувати онлайн-замовлення. Тоді на прохання мерчантів-партнерів маркетплейс «Алло» відключив кабінети підприємців.

«Уже до середини квітня торговці адаптувалися до реалій і повернулися до роботи на “Алло”. МСБ налагодив власну логістику, переніс склади і продовжив працювати в тих регіонах, де є така можливість, – зазначає Наталія Панкратова, операційна директорка групи компаній «Алло» та керівниця маркетплейсу allo.ua. – Кількість замовлень товарів на маркетплейсі почала зростати вже з липня».

Наразі 75% підприємців з тих, що були зареєстрованими на маркетплейсі «Алло» до 24 лютого, повністю відновили роботу.

Нові сервіси: програма мотивації та онлайн-підтримка

 

Маркетплейс «Алло» запустив нові сервіси для партнерів, підприємців з малого та середнього бізнесу, які продають товари на allo.ua:

 

  1. Програма мотивації для підприємців: маркетплейс повертає до 20% комісії тим, хто продає товари за кращою ціною, пропонує клієнтам гарний сервіс і має мінімальний відсоток повернень товару.
  2. Гаряча лінія та чат для мерчантів, які набули актуальності саме під час війни. Розв’язувати питання оперативно тепер можна за номером гарячої лінії 0 800 300 100 або 0 800 200 900. Чат доступний в особистому кабінеті підприємця. Також можна звертатися на адресу [email protected]. Підтримка партнерів працює з 09:00 до 18:00.
  3. Підприємці тепер можуть долучатися до промоакцій на маркетплейсі. Це є доступним для тих мерчантів, які пропонують вигідну ціну, мають заповнену картку товару, позитивні відгуки від покупців і незначний відсоток повернень товару.
    Нові сервіси від «Алло»: повернення до 20% комісії підприємцям, гаряча лінія для продавців та інше

 

Зараз команда маркетплейса спостерігає реєстрацію нових продавців. Цьогоріч ця цифра вдвічі менше, якщо порівнювати період травень – серпень 2021 та 2022 років. Нині на «Алло» частіше реєструються в категоріях дім, сад, ремонт.

«Нові реєстрації – це добрий знак для економіки, – підкреслює Наталія Панкратова. – Упевнена, що зміни, які вже впроваджені та будуть реалізовані до кінця року, покращать роботу і збільшать прибутки підприємців, які продають на маркетплейсі, а також сприятимуть розвитку бізнесу й нових торгівців».

2023: вдосконалення функціонала кабінету та нові можливості

Наразі команда маркетплейса працює над оновленням і дизайном особистого кабінету. До кінця року вдосконалять блок управління товарами та цінами. Підприємці зможуть самостійно управляти власними товарами, встановлювати ціни через особистий кабінет і бачити все, що стосується товарів: картку якого товару завантажили, на який встановили акційну ціну тощо.

Також «Алло» працює над тим, щоб клієнти мали змогу сплатити частинами за товари на маркетплейсі.

Партнерський матеріал?

Стати партнером «Алло»

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: