Beautiful blond lady testing and buying cosmetics in a beauty store.
Акції та інші ефективні маркетингові інструменти спроможні буквально витягнути із прірви цілу галузь економіки навіть у період ведення бойових дій. Серед сфер, які зупинили своє падіння, товари для краси та догляду.
У партнерському матеріалі з Emporium розповідаємо, чому ці товари зараз такі популярні.
Українці знову почали активно використовувати засоби для краси та догляду за собою. Про це свідчить статистика популярного сайту промокодів Emporium. У порівнянні з липнем-серпнем кількість відвідувачів, які шукали промокоди на косметику та засоби гігієни, у вересні-жовтні зросла на 13%. А якщо порівняти з аналогічними показниками у квітні-травні, то таких покупців стало на 27% більше.
«Українці – представники давньої та культурної нації: піклуватися про чистоту та красу в нас закладено на генетичному рівні, – кажуть в Emporium. – Коли Париж був невеличким, майже диким поселенням, у Києві вже будували кам’яні храми, а Свята Софія зачаровувала мандрівників».
Як кажуть у компанії, саме сегмент краси та догляду за собою раніше за інші галузі зупинив падіння та навіть продемонстрував зростання. У тому числі завдяки грамотній маркетинговій політиці різних виробників і ритейлерів. Наприклад, промокод Eva в момент проведення акцій розбирають дуже швидко.
«Кажуть, що люди завжди вимагають хліба та видовищ. Здається, українці віддають перевагу чистоті та красі, – додає команда Emporium. – Інакше серед лідерів опинились би вигідні пропозиції акційного перегляду найкращих фільмів, свіжих серіалів чи футбольних поєдинків – для цього можна використати, наприклад, промокод Megogo».
Проте, хоча підключення до таких онлайн-сервісів і користується неабиякою популярністю, загалом українці частіше купують зі знижкою парфуми, шампуні, креми для тіла й обличчя, декоративну косметику та інші товари для краси й догляду.
Подивитися промокоди на знижки
Галузь зростала навіть усупереч зникненню з полиць українських магазинів товарів російського виробництва для краси та догляду за собою. Пішли з українського ринку і досить популярні торговельні мережі.
«Але це не тільки не призвело до краху, як пророкували деякі недалекоглядні експерти, а, навпаки, пришвидшило пошук нових альтернативних пропозицій від світових виробників», – кажуть у компанії.
За словами спеціалістів Emporoium, за останні пів року помітно збільшився попит на товари iHerb, NYX, Ziaja. Також суттєво зросла зацікавленість «аптечною» косметикою. Це говорить про те, що акценти поступово зміщаються з ціни в бік якості.