Партнерський проект Партнерський проект 18.11.2022 о 15:30 comment views icon

Промокоди на товари для краси та догляду: де шукати та що частіше купують зі знижкою

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/02/favicon-itc-96x96.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/02/favicon-itc-96x96.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/02/favicon-itc-96x96.png

Акції та інші ефективні маркетингові інструменти спроможні буквально витягнути із прірви цілу галузь економіки навіть у період ведення бойових дій.  Серед сфер, які зупинили своє падіння, товари для краси та догляду.

У партнерському матеріалі з Emporium розповідаємо, чому ці товари зараз такі популярні.

Партнерський матеріал?

Що зараз найчастіше купляють українці

Українці знову почали активно використовувати засоби для краси та догляду за собою. Про це свідчить статистика популярного сайту промокодів Emporium. У порівнянні з липнем-серпнем кількість відвідувачів, які шукали промокоди на косметику та засоби гігієни, у вересні-жовтні зросла на 13%. А якщо порівняти з аналогічними показниками у квітні-травні, то таких покупців стало на 27% більше.

«Українці – представники давньої та культурної нації: піклуватися про чистоту та красу в нас закладено на генетичному рівні, – кажуть в Emporium. – Коли Париж був невеличким, майже диким поселенням, у Києві вже будували кам’яні храми, а Свята Софія зачаровувала мандрівників».

Як кажуть у компанії, саме сегмент краси та догляду за собою раніше за інші галузі зупинив падіння та навіть продемонстрував зростання. У тому числі завдяки грамотній маркетинговій політиці різних виробників і ритейлерів. Наприклад, промокод Eva в момент проведення акцій розбирають дуже швидко.

«Кажуть, що люди завжди вимагають хліба та видовищ. Здається, українці віддають перевагу чистоті та красі, – додає команда Emporium. – Інакше серед лідерів опинились би вигідні пропозиції акційного перегляду найкращих фільмів, свіжих серіалів чи футбольних поєдинків – для цього можна використати, наприклад, промокод Megogo».

Проте, хоча підключення до таких онлайн-сервісів і користується неабиякою популярністю, загалом українці частіше купують зі знижкою парфуми, шампуні, креми для тіла й обличчя, декоративну косметику та інші товари для краси й догляду.

Подивитися промокоди на знижки

Обійшлися без російських товарів і мереж

Галузь зростала навіть усупереч зникненню з полиць українських магазинів товарів російського виробництва для краси та догляду за собою. Пішли з українського ринку і досить популярні торговельні мережі.

«Але це не тільки не призвело до краху, як пророкували деякі недалекоглядні експерти, а, навпаки, пришвидшило пошук нових альтернативних пропозицій від світових виробників», – кажуть у компанії.

За словами спеціалістів Emporoium, за останні пів року помітно збільшився попит на товари iHerb, NYX, Ziaja. Також суттєво зросла зацікавленість «аптечною» косметикою. Це говорить про те, що акценти поступово зміщаються з ціни в бік якості.

Партнерський матеріал?

Подивитися промокоди

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: