Найскладніша гра в моєму житті

Опубликовал
vova12zx

На мій погляд, найскладніша гра в моєму житті була й залишається Tomb Raider I-II-III-IV або Broken Sword I-II-III-IV-V. Мова буде йти про Tomb Raider, але частина розповіді буде стосуватися і Broken Sword, який теж супер, хоча належить до іншого жанру, тільки в частинах III-IV він схожий!

Напевно, я так вирішив через квести, лабіринти, загадки, розрахунок необхідного місця для маневру, обережність, та іноді, обмаль часу та ресурсів, щоб пройти якийсь із моментів – великого заплутаного рівня. Випробування, які зустрічаються упродовж пригоди – супроводжуються якісними звуками та музикою в потрібних моментах, що створює додаткову атмосферу та змінює емоційний стан в незвичайних сценах, а також є можливість керувати камерою погляду персонажу для пошуку можливих шляхів. Крім того, сам персонаж виглядає чудово і цікаво спостерігати за його акробатичними трюками!

Тут, рівні мають не один лінійний шлях, а декілька, які ведуть до різних загадок та артефактів, щоб наприкінці зібрати все необхідне для переходу на новий етап, і якщо чогось не вистачає, то потрібно дослідити всі можливі шляхи та зібрати основні об’єкти, які будуть ключами для подальшого просування, і, все це без карти з навігатором та майже без підказок, і в додаток – з неочікуваним, в деяких місцях, екшеном – нападу різних тварин чи конкурентів за артефактами, що є частиною основного сюжету в Tomb Raider, або поглиблені діалоги з детальною історією для виявлення секретів, як у Broken Sword.

Онлайн-курс Frontend-разробник від Powercode academy.
Курс на якому ти напишеш свій чистий код на JavaScript, попрацюєш із різними видами верстки, а також адаптаціями проектів під будь-які екрани. .
Зарееструватися

Мені здається, що багато сучасних ігор зроблені так, щоб людина максимально отримала задоволення від процесу гри – щоб не було занадто важко, щоб процес проходимо плавно, гладко та послідовно, слідуючи маячку на карті – згідно зі сценарієм – подібно фільму для відпочинку. Іноді, так теж добре пограти, але цікавіше, щоб сценарій був нелінійним – з багатьма шляхами, які об’єднуються в один, а не тільки один з багатьма підказками – де вибору куди йти і що робити, крім сценарію, нема!

А, в цій грі – все зроблено – те, що треба, тому вона і запам’яталась, а всі інші, як звичайні фільми, забулись. Але, через багато років, розробники вирішили оновити старі ігри – і це фантастично, думаю, людям сподобається, навіть тим, які ніколи в них не грали, бо все пізнається в порівнянні минулого досвіду з новим, і не завжди, максимально реалістична графіка та спецефекти краще, ніж сам цікавий задум гри, який залишається в пам’яті на довго.

Disqus Comments Loading...