Рубрики НовиниСофт

AliExpress скасовує чимало сплачених замовлень українців та не дає оформлювати нові покупки через «проблеми з логістикою». «Укрпошта» та «Нова пошта» вже працюють над відновленням постачань

Опубликовал
Вадим Карпусь

Дехто з українських користувачів платформи AliExpress почав скаржитись, що їхні замовлення скасовуються. Це стосується навіть тих замовлень, які були розміщені та оплачені ще до 24 лютого. При цьому товари повертаються продавцям, а кошти замовникам ще не повернулися.

На таку ситуацію поскаржився журналіст Дар Грищенко. За його словами, AliExpress без пояснення причин скасував всі його замовлення (понад 40), оформлені та оплачені ще до початку повномасштабної війни. При цьому сплачені гроші йому не повернули, а про можливість їх повернення не повідомили. До того ж відсутня можливість розпочати диспут.

З такою самою проблемою стикнулася і його дівчина. Вони разом розвивають хендмейд-бренд Dream-Forest і закуповують сировину та матеріали, у тому числі на AliExpress. Як каже Дар, аналогічні проблеми спостерігаються й в інших знайомих хендмейдерів.

Бізнес англійська від Englishdom.
Тут навчають за методикою Кембриджу, завдяки якій англійську вивчили понад 1 мільярд людей. Саме вона використовується в найкращих навчальних закладах світу, і саме за нею створені курси.
Інформація про курс

В коментарях до допису Дара дехто з українців також пише про скасовані замовлення на AliExpress. Але є коментарі й з іншими історіями. Так, Ульяна Кривохатько пише про отримані «листи щастя», в яких обіцяють повернення коштів упродовж 3-20 днів. Дехто каже, що частину довоєнних замовлень все ж таки доставили, хоча доля інших замовлень невідома. А декому пощастило отримати всі замовлення. А Денис Іваненко написав, що йому надійшли 3 посилки від AliExpress, які начебто було скасовано та повернуто продавцю. Хтось скаржиться, що деякі замовлення вже були доставлені в Україну, але потім були відправлені назад.

З власного досвіду можу сказати, що замовлення, розміщене на AliExpress 21 лютого, було відправлено продавцем 24 лютого. 28 лютого посилку завантажили на літак у Гонконзі, і після одного транзитного перевантаження воно 7 березня прибуло до Латвії, де й залишається в сортувальному центрі. В березні AliExpress надіслав листа, в якому повідомив про подовження терміну захисту покупця сукупно до 180 діб.

Слід зазначити, що в нинішніх умовах не всі продавці можуть виконати фактичне доставлення замовлень в Україну. Авіасполучення з нашою державою практично припинено. І, як пишуть користувачі в коментарях до того ж допису Дара Грищенко, наразі AliExpress скасовує ті замовлення, які не були відправлені продавцем. І в таких випадках платформа повертає сплачені кошти протягом 3-20 днів.

Разом з тим, користувачі з України наразі не можуть зробити нові замовлення на AliExpress. Попри можливість переглядати товари на сайті та додавати їх до кошика, при спробі оплатити замовлення виникає повідомлення про те, що наразі сервіс не працює в регіоні через «проблеми з логістикою».

Наразі поштові оператори працюють над тим, щоб відновити постачання товарів з Китаю.

«Ми з ними на зв’язку і працюємо над відновленням поставок в Україну. При збереженні позитивної динаміки роботи, очікуємо найближчим часом (відновлення поставок – ред.). Сподіваємося, що в травні», – прокоментувала ситуацію керівниця відділу комунікацій «Укрпошти» Юлія Василенко.

У вчорашній новині про відновлення доставлення із закордонних інтернет-магазинів компанія «Нова пошта» також зазначила, що працює над відновленням постачання з Китаю.

Джерело: AIN

Disqus Comments Loading...