AMD повідомила про доступність FidelityFX Super Resolution (FSR) 2.1, покращеної версії фірмової технології апскейлу другого покоління. Розробники оновили алгоритм — обіцяють вищу деталізацію, підвищену стабільність та зниження небажаних явищ як-от ефект «гостингу» та мерехтіння.
Оновлення FSR 2.1 вже доступна для безплатного завантаження для розробників ігор на GPUOpen.com, а механізм впровадження її підтримки залишився незмінним. Першою грою з підтримкою FSR 2.1 став Farming Simulator 22. Також FSR 2.1 стане частиною майбутнього оновлення Hitman 3. Плагін для Unreal Engine 4.26/4.27 і Unreal Engine 5 також отримає оновлення для підтримки FSR 2.1 разом з низкою додаткових поліпшень.
AMD також анонсувала 11 ігор, в яких додано або очікується додавання підтримки FSR 2. Відтак загальна кількість підтримуваних ігор досягла 45 менш ніж за чотири місяці з моменту запуску технології. Серед цих ігор — Deep Rock Galactic, Destroy All Humans! 2 – Reprobed, Ghostwire: Tokyo, Scorn та інші.
Таким чином, апскейлінг AMD FSR 2.0 та FSR 1.0 вже підтримують (чи скоро підтримуватимуть) понад 130 ігор.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.