Apple запустила онлайн-магазин у WeChat – китайській соціальній платформі «‎для всього»

Опубликовал
Катерина Даньшина

WeChat, що належить компанії Tencent, розмістить онлайн-магазин Apple через одну зі своїх мініпрограм, яка пропонує послуги електронної комерції та веде прямі трансляції для понад 1,2 млрд користувачів соціальної платформи.

В онлайн-магазині можна придбати усю лінійку продуктів Apple, включно з iPhone, iPad і Mac. Клієнти, що оформили замовлення через WeChat, зможуть отримати безплатну доставку та доступ до програми обміну Apple.

Компанія з Купертіно нині дотримується моделі «‎розгалуження» продажів в Китаї, поширюючи магазини на платформи соціальних мереж, де все частіше здійснюють покупки місцеві громадяни. Як зазначає Reuters, подібний магазин Apple вже працює на онлайн-ринку Tmall  (продукт конкурента Tencent Alibaba) та на JD.com – другому за величиною онлайн-магазині Китаю, який є офіційним реселлером виробника iPhone.

Apple також вперше спробувала продати онлайн свої творіння в Китаї під час годинного прямого ефіру.

Курс English For Tech course від Enlgish4IT.
Лише 7 тижнів по 20-30 хвилин щоденного навчання допоможуть вам подолати комунікативні бар'єри. Отримайте знижку 10% за промокодом ITCENG.
Дійзнайтеся більше

Згідно з даними Counterpoint Research, продажі смартфонів у Китаї в першому кварталі впали на 5% у річному обчисленні, продемонструвавши найнижчий показник у країні з 2014 року. У тому ж кварталі Apple мала 19,9% частки китайського ринку смартфонів (найбільшої з 2014 року) – завдяки збільшенню продажів на 6% у річному обчисленні.

Disqus Comments Loading...