Apple запустила онлайн-магазин у WeChat – китайській соціальній платформі «‎для всього»

Опубликовал
Катерина Даньшина

WeChat, що належить компанії Tencent, розмістить онлайн-магазин Apple через одну зі своїх мініпрограм, яка пропонує послуги електронної комерції та веде прямі трансляції для понад 1,2 млрд користувачів соціальної платформи.

В онлайн-магазині можна придбати усю лінійку продуктів Apple, включно з iPhone, iPad і Mac. Клієнти, що оформили замовлення через WeChat, зможуть отримати безплатну доставку та доступ до програми обміну Apple.

Компанія з Купертіно нині дотримується моделі «‎розгалуження» продажів в Китаї, поширюючи магазини на платформи соціальних мереж, де все частіше здійснюють покупки місцеві громадяни. Як зазначає Reuters, подібний магазин Apple вже працює на онлайн-ринку Tmall  (продукт конкурента Tencent Alibaba) та на JD.com – другому за величиною онлайн-магазині Китаю, який є офіційним реселлером виробника iPhone.

Apple також вперше спробувала продати онлайн свої творіння в Китаї під час годинного прямого ефіру.

Практичний інтенсивний курс з дизайну - Design Booster від Powercode academy.
Навчіться дизайну з нуля за 3 місяці і заробляйте перші $1000, навіть якщо ви не маєте креативного мислення, смаку або вміння малювати. Отримайте практичні навички, необхідні для успішної кар'єри в дизайні.
Зарееструватися

Згідно з даними Counterpoint Research, продажі смартфонів у Китаї в першому кварталі впали на 5% у річному обчисленні, продемонструвавши найнижчий показник у країні з 2014 року. У тому ж кварталі Apple мала 19,9% частки китайського ринку смартфонів (найбільшої з 2014 року) – завдяки збільшенню продажів на 6% у річному обчисленні.

Disqus Comments Loading...