Рубрики НовиниСофт

Facebook, YouTube та інші найбільші за щомісячною аудиторією соцмережі 2023 року — в одній картинці

Опубликовал
Катерина Даньшина

Аналітики App Economy Insights у своєму дослідженні визначили кількість активних користувачів, які щомісяця відвідують платформи соціальних мереж.

У п’ятірку лідерів потрапили одразу три програми Meta – перше місце посів Facebook (2,99 млрд), третє і четверте у WhatsApp (2,45 млрд) та Instagram відповідно (2,37 млрд).

YouTube разом із Facebook прямує до позначки у 3 млрд – відеоплатформа, яка належить Google, посіла друге місце у рейтингу з 2,69 млрд щомісячних активних користувачів.

Twitter Ілона Маска суттєво відстає від своїх головних конкурентів – згідно з аналізом App Economy Insights нині соцмережу щомісяця використовують 330 млн людей.

Курс Quality Assurance (QA) від Mate academy.
Курс QA — ідеальний для новачка. Від основ тестування до складних стратегій — опануйте всі технології, щоб жодна помилка не змогла вас оминути. Ми впевнені в якості нашого курсу, тому гарантуємо вам працевлаштування після його завершення.
Зареєструватись на курс

Майже однакову кількість користувачів залучили китайські TikTok та WeChat – 1,68 та 1,67 млрд відповідно.

Reddit, який стикнувся з протестами спільнот внаслідок кардинальних змін на платформі (зокрема нового ціноутворення для API), щомісяця використовують 1,66 млрд активних користувачів.

Ще один продукт Meta, Messenger, має 930 млн активних щомісячних користувачів; а іншу програму для обміну повідомлень, Telegram, щомісяця використовують 700 млн.

Нова соцмережа Threads у дослідженні не згадується, оскільки була запущена менш як тиждень тому. Однак Марк Цукерберг підтвердив, що за перші 5 днів до програми доєдналися понад 100 млн користувачів та озвучив амбітні плани щодо залучення щонайменше 1 млрд. Судячи з показників інших програм Meta в рейтингу – для цього є всі шанси.

Disqus Comments Loading...