Новини Пристрої 11.07.2023 о 17:36 comment views icon

Apple запустила онлайн-магазин у WeChat – китайській соціальній платформі «‎для всього»

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/09/Katya-96x96.jpg

Катерина Даньшина

Авторка новин

WeChat, що належить компанії Tencent, розмістить онлайн-магазин Apple через одну зі своїх мініпрограм, яка пропонує послуги електронної комерції та веде прямі трансляції для понад 1,2 млрд користувачів соціальної платформи.

В онлайн-магазині можна придбати усю лінійку продуктів Apple, включно з iPhone, iPad і Mac. Клієнти, що оформили замовлення через WeChat, зможуть отримати безплатну доставку та доступ до програми обміну Apple.

Компанія з Купертіно нині дотримується моделі «‎розгалуження» продажів в Китаї, поширюючи магазини на платформи соціальних мереж, де все частіше здійснюють покупки місцеві громадяни. Як зазначає Reuters, подібний магазин Apple вже працює на онлайн-ринку Tmall  (продукт конкурента Tencent Alibaba) та на JD.com – другому за величиною онлайн-магазині Китаю, який є офіційним реселлером виробника iPhone.

Apple також вперше спробувала продати онлайн свої творіння в Китаї під час годинного прямого ефіру.

Згідно з даними Counterpoint Research, продажі смартфонів у Китаї в першому кварталі впали на 5% у річному обчисленні, продемонструвавши найнижчий показник у країні з 2014 року. У тому ж кварталі Apple мала 19,9% частки китайського ринку смартфонів (найбільшої з 2014 року) – завдяки збільшенню продажів на 6% у річному обчисленні.


Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: