Головний сценарист Warhorse Studios Мартін Зіглер розкрив нові подробиці про майбутню гру «Kingdom Come: Deliverance 2». У нещодавньому інтерв’ю він поділився інформацією про унікальний підхід до створення одного з найбільш реалістичних рольових проєктів.
За словами Зіглера, для досягнення максимальної автентичності розробники залучили команду експертів-істориків, реконструкторів і професорів. Ці фахівці допомагають відтворити живий і достовірний світ середньовічної Богемії, де розгортатимуться події гри.
Зіглер зазначив, що розробники вдосконалили систему бою, зробивши її реалістичнішою та доступнішою для нових гравців, але водночас глибшою для досвідчених користувачів. У грі з’являться нові види зброї, зокрема арбалети та примітивні порохові рушниці, що додасть тактичних можливостей.
Важливою особливістю гри залишається свобода вибору. Гравці зможуть виконувати завдання різними способами: застосовувати отруту, використовувати далекобійну зброю або вступати у відкритий бій. Кожен персонаж у грі матиме власний розпорядок дня, що робить світ гри живим і динамічним.
Реліз «Kingdom Come: Deliverance II» запланований на 2024 рік — проєкт вийде на PS5, Xbox Series X|S і ПК, а ще матиме субтитри українською мовою. Багато деталей про гру розповіли на показі у квітні.
Джерело: Insider-gaming