Рубрики НовиниІгри

Битвами в Helldivers 2 керує реальна людина — розробник Arrowhead на ім’я Джоел

Опубликовал
Катерина Даньшина

Співробітник студії керує галактичною війною і може втрутитися в перебіг будь-якої битви різними способами: наприклад, у певний момент відправити підкріплення Автоматонів.

«У нас є справжня людина з посадою Game Master», — сказав генеральний директор Arrowhead Йохан Пілестедт в інтерв’ю PC Gamer. «Його звуть Джоел, і він дуже серйозно ставиться до своєї роботи».

Гра Helldivers 2 про космічних штурмовиків (елітних Пекельних десантників), інопланетних тарганів (жуків Термінідів) і кровожерливих роботів Автоматонів, вийшла 8 лютого одночасно на ПК і PS5. Нині корпоративний фантастичний шутер Arrowhead утримується в топі продажів і продовжує ставити рекорди в Steam — у ніч проти 21 лютого проєкт взяв планку у 457,6 тис. одночасних гравців та увійшов за цим показником в топ-20 ігор за всю історію Steam.

Онлайн-курс "Створення особистого бренду" від Skvot.
Прокачайте особистий бренд для підсилення власного бізнесу, підвищення продажів та впізнаваність на ринку.
Дізнатись більше про програму курсу і досвід лектора

Пілестедт в інтерв’ю зазначає, що головним джерелом натхнення для Arrowhead слугувала Dungeons and Dragons — студія прагне відтворити спільне оповідання настільних ігор у Helldivers 2, визнаючи відмінності між розробкою кампанії для невеликої групи та мільйонів гравців.

«Це той самий формат, коли ви створюєте його для мільйонів гравців, просто ви не можете бути настільки особистим з кожною людиною. Але ви все одно можете робити ті самі повороти».

Ці повороти, як поясняла Arrowhead, можуть включати такі деталі, як надання певному гравцю доступу до спеціальної стратегії в середині місії, щоб «оживити» ситуацію, але також поширюються на більші наративні події галактичної війни (наприклад, коли через тиждень після запуску, наступальна кампанія проти Термінідів була перервана вторгненням Автоматонів на протилежному кінці галактики).

Студія зазначає, що має «прогнози» щодо того, як буде розгортатися війна, і розробила «стандарти», які, на її думку, будуть значущими, хоча насправді історія змінюватиметься залежно від поведінки гравців.

«Були раптові моменти, коли, одна планета була занадто легкою, а інша — надто складною, і Джоелу доводилося вставати серед ночі, щоб дати Автоматонам трохи підкріплення, щоб гравці не взяли планету надто швидко», — сказав Пілестедт.

Disqus Comments Loading...