Electronic Arts і BioWare випустили офіційне 20-хвилинне ігрове відео Dragon Age: The Veilguard. У демонстрації можна побачити початок гри та компаньйонів, діалоги, битви з босами та бойові механіки.
Варрік, якого директорка гри Корін Буше називає «Обі-Ваном Кенобі» франшизи, розповідає попередню частину історії, щоб пояснити мотивацію Соласа, він же Жахливий Вовк. Відео дає можливість поглянути на різних персонажів і класи в дії, включно з Розбійником 1-го рівня на ім’я Рук, скаутом Лейс Гардінг, крижаним магом Нів Галлус та Варріком, коли вони борються з демонами, щоб зупинити знищення Завіси Соласом. Відео також демонструє атаковане місто Мінратус, бій у лісі Арлатан, погляд на колесо здібностей під час бою та багато іншого.
Ельфійський бог-трикстер, ким виявився Солас, хоче зірвати Завісу, яка відділяє Тедас від світу демонів, щоб відновити безсмертя та славу свого народу – навіть ціною багатьох життів. Але герої руйнують його ритуал, і двоє його найдавніших і наймогутніших ворогів звільняють. Вони прагнуть завершити те, чого прагнули тисячоліття тому — отримати повне панування над світом. Подорож з наміром зупинити цих двох могутніх божеств, охопить весь Тедас. Далі демонстрація являє собою один довгий екшн, коли головні герої мчать через столицю Імперії Тевінтер.
Розмір групи, разом з персонажем гравця, скоротився з чотирьох до трьох — бої стануть більш активними у перерахунку на одного компаньйона. Це робить гру схожою швидше на Mass Effect, ніж на Dragon Age. Посилена взаємодія персонажів: один міг би накладати ефект послаблення на ворога, а інший у цей час атакував би.
Цікаво, що від відносин з супутниками залежать й здібності, які вони можуть розвивати. Своєю чергою, відносини залежать від виборів у діалогах, як з ними, так і за ходом гри. Також розвиток та навички компаньйонів залежать від вибору передісторії, яка зазвичай у подібних іграх не має великого геймплейного значення.
«Кожен із супутників, з якими ви подорожуєте, має справді складну передісторію, власні проблеми, глибоку мотивацію. І вони розігруються через дуже добре продумані арки персонажів. Місії, які є унікальними для них, але зрештою пов’язані з більшою історією. І по дорозі ми будемо приймати важливі рішення для кожного з них, іноді впливаючи на те, ким вони є, іноді болісні, я вже не раз плакала, а іноді дуже радісні», — каже Корін Буше.
Буше підтвердила, що у Dragon Age: The Veilguard можна завести роман із будь-яким супутником, незалежно від статі чи раси персонажа. У попередніх іграх Dragon Age романтичні персонажі мали різну сексуальну орієнтацію. Наприклад, з Соласом у Dragon Age: Inquisition’s могли заводити роман лише жінки-ельфи.
«Вони посилатимуться на їхній минулий досвід або партнерів… Наприклад, ми бачили Гардінг. Можливо, я граю прямолінійного чоловічого персонажа, який фліртує з нею, але я вирішила не заводити роман. Вона може зустрітися з Таашем. Тож моє сприйняття, моя особистість не мають жодного відношення до їхніх ідентичностей, і це проявляється дуже сильно»
Буше підтверджує, що ви зможете почати фліртувати з усіма досить рано, коли ви залучите всіх сімох супутників протягом першої дії. Але лише в пізніших частинах гри, коли стосунки розвиваються, це може стати пікантним. В іграх BioWare у таких випадках є дуже відверті сексуальні сцени, і The Veilguard у цьому плані не відрізнятиметься: «Звичайно, ми — гра з рейтингом M. У нас є нагота».
Корін Буше зізнається, що вона грала у Baldur’s Gate 3 та є її прихильницею: «Чим більше групових рольових ігор, орієнтованих на персонажів, із глибоким емоційним зв’язком, тим краще». Вона каже, що деякі сцени у Baldur’s Gate 3 були «в певному сенсі шокуючими та комічними, і я б сказала, що мені це сподобалося».
В іграх BioWare традиційно не найкраща кастомізація волосся. У своєму прагненні створити власну версію Шепарда чи Хоука гравці зазвичай мають проблеми з обмеженою кількістю зачісок, більшість із яких мають поганий вигляд. Dragon Age: The Veilguard нарешті матиме велике різномаїття варіантів волосся, зачіски будуть природними та заснованими на фізиці.
«Звичайно, ми знаємо, що коли ми спілкуємося з нашими шанувальниками, перше, про що всі запитують, це зачіска. Кожного разу. Тож із зачісками ми приділили особливу увагу, щоб переконатися, що вони добре представлені, щоб кожен бачив зачіски, які здавалися б автентичними», — каже Корін Буше.
За словами Буше, The Veilguard використовує технологію пасмового волосся, частково запозичену з гри EA Sports. Волосся «повністю контролюється фізикою», тому воно «в русі виглядає навіть краще, ніж у статиці». деякі коментатори вже звернули увагу на покращене волосся у представлених відео.
Окрім зачісок, Dragon Age: The Veilguard редактор персонажа пропонує безліч варіантів налаштування інших параметрів: «всі повзунки, які ви можете побажати». Є опція body morpher, яка дозволяє гравцям вибирати різні розміри тіла. Також є варіанти вибору займенників для звертання, тож можна грати за небінарного персонажа. Звичайно, редактор дозволяє обирати вибирати між людьми, ельфами, гномами та кунарі, з додатковими параметрами походження, класу, фракції та стилю гри.
«Для нас дуже важливо, щоб кожен міг побачити себе, свою ідеалізовану версію себе або когось подібного в грі, і творець персонажа справді це дозволяє».
Також під час створення персонажа можна буде обрати свою фракцію. Загалом є шість фракцій, включаючи «Воронів Антіви», «Сірих вартових» та «Драконів Тіні».
У Dragon Age:The Veilguard можна буде перенести рішення з попередніх ігор, але цього разу все працюватиме трохи інакше. Можливість імпортувати свої вибори інтегрована у редактор персонажа.
«Минуло 10 років, відколи гравці не грали. Вони могли не пам’ятати [що вони робили в попередніх іграх]. Їм може знадобитися оновлення, і ми не хочемо, щоб нові гравці відчували, що вони втрачають щось. Тож у творці персонажа … ви можете повернутися до своєї минулої пригоди».
На питання про те, чи всі попередні персонажі будуть вплетені у Veilguard, як Хоук, Буше відповіла: «Я не скажу, що всі, але так, деякі з них». Втім, редактор не буде зчитувати файли попередніх ігор.
Підтверджено, що гра не вимагатиме обов’язкового прив’язування облікових записів, в неї можна буде грати цілком офлайн. За неофіційними даними, нова версія рушія Frostbite Engine націлена на гру з частотою 60 кадрів в секунду. На консолях гра матиме режими продуктивності та якості. Dragon Age: The Veilguard виходить восени 2024 року для PlayStation 5 (PS5), Xbox Series X|S і ПК (Steam і Epic Games Store).
Джерело: IGN