Новини Технології 10.10.2025 comment views icon

Intel обійшла AMD: анонсоване масштабування XeSS 3 з генерацією кількох кадрів

author avatar

Андрій Русанов

Редактор новин

Під час презентації Intel Tech Tour виробник процесорів представив XeSS 3, наступну версію своєї технології масштабування кадрів в іграх. Тепер в Intel є MFG, а в AMD немає.

За словами компанії, генерація XeSS-MFG (Multi-Frame Generation) стане основною частиною стеку XeSS 3 та призначена для генерації кількох проміжних кадрів, щоб досягти плавності рухів та кращої для сприйняття частоти кадрів. Підхід Intel схожий на те, що робить NVIDIA з DLSS.

Попередня версія, XeSS 2, вже містила генерацію додаткового кадра, наступник роком стало створення до чотирьох кадрів з двох реальних. XeSS-MFG використовує оптичну мережу потоку, побудовану на векторах руху та буферах глибини. Два кадри растеризуються графічним процесором, результатом їхнього об’єднання стає згенерований кадр. На виході використовується регулювання частоти кадрів (Frame Pacing), щоб кадри відображалися на дисплеї в потрібний час.

На відміну від DLSS 4, XeSS 3 MFG підтримуватиме всі відеокарти Arc з апаратною технологією XMX, включаючи серії Arc A, процесори Core Ultra 200 (Xe2) та GPU Arc B (Xe3). Щобільше, відеокарти на основі Xe1 також підтримуватимуть XeSS-MFG пізніше, що робить Intel першою компанією, яка впровадила генерацію багатьох кадрів для кількох поколінь апаратного забезпечення.

Intel продемонструвала демоверсії ігор зі звичайною середньою частотою кадрів та з FPS, який зможе побачити користувач. Демо базуються на Dying Light: The Beast та Painkiller, обидві гри отримають XeSS 3 MFG орієнтовно під час запуску Panther Lake. Ігри показали пришвидшення з 30-60 FPS до 130-240 FPS з XeSS-MFG.

Програмна функція Frame Generation Override дозволить користувачам вручну вибирати режими 2x, 3x та 4x, або залишити вибір на розсуд драйвера. Опція Shared GPU/NPU Memory Override дозволить користувачам виділяти системну пам’ять для робочих навантажень iGPU та NPU, подібно до функції спільної пам’яті AMD.

Компанія анонсувала майбутню підтримку попередньої компіляції шейдерів через систему Microsoft Advanced Shader Delivery. Це дозволить драйверам Intel завантажувати попередньо скомпільовані шейдери з хмари, зменшуючи затримки під час першого запуску та покращуючи час завантаження. Компанія також представила також Intelligent Bias Control v3, яка покращує планування роботи графічного процесора та подачу живлення на майбутніх процесорах Panther Lake.

Intel не підтвердила дату випуску XeSS 3 або нових функцій керування GPU, але очікується, що вони дебютують разом з платформою Panther Lake та графічною архітектурою Xe3 у 2026 році.

Джерела: VideoCardz, Wccftech

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: