Керівник Samsung каже, що кожне фото — це фейк, а поняття «реального зображення» не існує

Опубликовал
Катерина Даньшина

Samsung неодноразово стикалася з критикою щодо надмірних зусиль штучного інтелекту в обробці фото — як-от, коли зображення Місяця виглядало занадто штучно під час використання функції Scene Optimizer, чи неочікувана поява голлівудської посмішки в немовляти при активації інструменту Remaster.

У нещодавньому інтерв’ю TechRadar віцепрезидент Samsung Патрік Чомет виступив на захист процесу обробки фото на смартфонах компанії:

«Торік вийшло гарне відео Маркуса Браунлі про зображення Місяця. Всі дискутували — це фейк чи реальна картинка. А реального зображення насправді не існує. У вас є датчики, щоб щось зафіксувати чи відтворити те, що ви бачите. Ви можете сказати, що це реальне зображення, однак якщо ви використовували штучний інтелект для оптимізації масштабування, автофокусування, сцени — чи це реальність? Або фільтри? Реального зображення немає, крапка».

Такі компанії, як Apple, Google і Samsung дедалі частіше поєднують кілька зображень, щоб створити одне найкраще, але з розквітом штучного інтелекту зусилля з «домальовування» реальності лише посилюються (нові Galaxy S24 і S24 Ultra від Samsung — останній приклад).

Водночас Чомет каже, що стратегія Samsung полягає в тому, щоб дати споживачам вибір: спосіб зафіксувати «момент» і спосіб створити «нову реальність». За його словами, обидва використовують ШІ, але результати останнього отримують водяні знаки та метадані, «щоб переконатися, що люди зрозуміють різницю».

Онлайн-курс "Нотації BPMN" від Laba.
Опануйте мову BPMN для візуалізації бізнес-процесів, щоб впорядкувати хаос у них.Після курсу ви точно знатимете, що саме обрати для розв’язання завдань вашого бізнесу.
Дізнатись більше

Чомет також відзначив необхідність регулювання галузі ШІ, в чому Samsung «планує допомогти».

Disqus Comments Loading...