Рубрики Новини

Mercedes у 2024 році відмовиться від бренду електроавто EQ — Handelsblatt

Опубликовал
Катерина Даньшина

Mercedes-Benz збирається відмовитися від торгової марки EQ, після того, як наступне покоління компактних автомобілів з’явиться на ринку в кінці 2024 року, повідомляє німецька газета Handelsblatt з посиланням на джерела в компанії.

Офіційно автовиробник новину не підтвердив, однак такий крок виглядає цілком логічно, оскільки Mercedes планує взагалі відмовитись від використання двигунів внутрішнього згорання до 2030 року. Усі нові моделі автовиробника з 2025 року працюватимуть виключно на електричних батареях, на цей перехід компанія виділила 40 млн євро. 

Про створення бренду EQ німецький автовиробник вперше заявив у 2016 році, а свою першу модель, електричний позашляховик EQC, випустив у 2019-му.

Нагадаємо, що у жовтні 2022-го ЄС затвердив повну заборону на продаж нових автомобілів з ДВЗ. Основні вимоги документа полягають у тому, щоб до 2030 року нові легкові автомобілі зменшили викиди CO2 на 55%, а фургони — на 50% (в обох випадках ці викиди порівнюються з рівнями 2021 року). До 2035 року вказані транспортні засоби повинні скоротити викиди CO2 на 100%.

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Німецька автомобільна промисловість раніше різко критикувала ініціативу, пояснюючи свою невдоволеність нестачею зарядних станцій для електромобілів в Європі всупереч тому, що для підтримки переходу на електричні автомобілі Єврокомісія включила у план стимулювання розвитку зарядної інфраструктури (до 2025 року країни-члени ЄС мають облаштувати публічні зарядні станції на відстані не більше 60 кілометрів на основних автомобільних шляхах). Зрештою, ЄС очікує 3,5 мільйона нових зарядних станцій до 2030 року і 16,3 мільйона — до 2050 року.

Наприкінці минулого року ще один німецький автовиробник Volkswagen оголосив, що тепер контролює найбільшу в Європі мережу зарядних станцій для електромобілів через свою дочірню компанію Elli. Зараз мережа налічує 400 000 зарядних пристроїв у 27 країнах — ще півтора року тому їх кількість була вдвічі меншою.

Джерело: Reuters

Disqus Comments Loading...