Рубрики НовиниWTF

Samsung висміяла Apple, випустивши «антируйнівну» рекламу Galaxy TabS9

Опубликовал
Андрій Русанов

Під час рекламної кампанії нових планшетів iPad Pro компанія Apple «промахнулася» з випуском ролика «Crush!», у якому гідравлічний прес знищив багато предметів, що мають відношення до творчості. Відео обурило спільноту, компанії довелося вибачатися. Samsung, найбільший конкурент, «потролив» Apple іншим роликом, який називається «UnCrush» і є рекламою планшета Galaxy Tab S9 Ultra.

На відео дівчина знаходить серед уламків розбиту гітару, починає грати на ній за нотами з Tab S9 Ultra та наспівувати. На екрані можна побачити слоган «Творчість не можна зламати» («Creativity cannot be crushed»), назву планшета та лого Samsung. Дія відбувається у приміщенні, схожому колірною гамою з відео Apple. У підписі Samsung каже: «Ми ніколи не знищимо творчість» («We would never crush creativity»). Оригінальне відео Apple:

Онлайн-курс "English for Designers" від Vocabulaba.
Навчіться описувати деталі своєї роботи, формувати CV англійською та вільно обговорювати флоу проєктів із замовниками.
Детальніше про курс

Samsung жартує над Apple вже не вперше. У 2018 році компанія висміяла «чубчик» — виступ для камери на екрані, який з’явився в iPhone X. Іронічно, що на екрані планшеті Samsung з ролика «UnCrush» — такий самий «чубчик».

Disqus Comments Loading...