Take-Two «обговорює» більше екранізацій Rockstar Games, але обиратиме їх «дуже вибірково»

Опубликовал
Юрій Орос

Під час дзвінка щодо квартального звіту Take-Two, видавця запитали, чи готові вони з Rockstar Games шукати шляхи виходу франшиз Grand Theft Auto та Red Dead Redemption за межі відеоігор, за аналогією з Nintendo, яка планує випустити фільм за серією ігор Legend of Zelda.

Генеральний директор Take-Two Штраус Зелнік сказав, що компанія застосовує «дуже, дуже вибірковий і дуже обережний» підхід до адаптації своїх франшиз для кіно і телебачення, передає VGChronicle.

Курс Full-stack розробки від Mate academy.
Станьте Full-stack розробником з нуля. Mate academy дає комплексні знання і навички для розробки повноцінних веб-рішень — від візуальної частини до серверної логіки. Ви освоїте технології, щоб створити власний проєкт від а до я — без допомоги інших.
Ознайомитися з курсом

Наразі в роботі знаходяться фільми за мотивами Borderlands та BioShock, і хоча Зелнік сказав, що Take-Two «обговорює» подальші адаптації, компанія остерігається шкоди, яку може завдати своїм брендам невдала спроба їх екранізації.

Якби ми були готові до створення фільму або телешоу, то в разі великого успіху ми б отримали від цього вигоду. Але ми не готові ризикувати репутацією компанії, тому що співвідношення ризику та винагороди є непривабливим для нас.

«Це дуже складні бізнеси, — продовжив Зелнік, який раніше провів чотири роки на посаді президента і головного операційного директора 20th Century Fox, а також працював віцепрезидентом міжнародного телебачення в Columbia Pictures. «Я успішно там працював, але це не те, чим ми зараз займаємося».

Єдиний спосіб, яким ми можемо займатися цим бізнесом, — це ліцензійна угода з третьою стороною. Навіть у випадку справді хороших новин, ліцензійні відрахування становитимуть незначну частку, недостатню для того, щоб мати сенс. І ми повинні зважити на ризик провалу.

Коефіцієнт успішності наших консольних проєктів  на рівні 80-90%. Для добре керованої кіностудії він становить близько 30%, тобто існує 70% ймовірність того, що фільм, який ми ліцензуємо, може провалитися.

Disqus Comments Loading...