Новини Ігри 09.11.2023 о 17:39 comment views icon

Take-Two «обговорює» більше екранізацій Rockstar Games, але обиратиме їх «дуже вибірково»

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/07/2023-07-19-12.08.01-2-96x96.jpg

Юрій Орос

Автор новин

Take-Two «обговорює» більше екранізацій Rockstar Games, але обиратиме їх «дуже вибірково»

Партнер розділу?

Під час дзвінка щодо квартального звіту Take-Two, видавця запитали, чи готові вони з Rockstar Games шукати шляхи виходу франшиз Grand Theft Auto та Red Dead Redemption за межі відеоігор, за аналогією з Nintendo, яка планує випустити фільм за серією ігор Legend of Zelda.

Фільм за грою The Legend of Zelda — live-action для Nintendo та Sony поставить режисер трилогії «Той, що біжить лабіринтом»

Генеральний директор Take-Two Штраус Зелнік сказав, що компанія застосовує «дуже, дуже вибірковий і дуже обережний» підхід до адаптації своїх франшиз для кіно і телебачення, передає VGChronicle.

Наразі в роботі знаходяться фільми за мотивами Borderlands та BioShock, і хоча Зелнік сказав, що Take-Two «обговорює» подальші адаптації, компанія остерігається шкоди, яку може завдати своїм брендам невдала спроба їх екранізації.

Якби ми були готові до створення фільму або телешоу, то в разі великого успіху ми б отримали від цього вигоду. Але ми не готові ризикувати репутацією компанії, тому що співвідношення ризику та винагороди є непривабливим для нас.

«Це дуже складні бізнеси, — продовжив Зелнік, який раніше провів чотири роки на посаді президента і головного операційного директора 20th Century Fox, а також працював віцепрезидентом міжнародного телебачення в Columbia Pictures. «Я успішно там працював, але це не те, чим ми зараз займаємося».

Єдиний спосіб, яким ми можемо займатися цим бізнесом, — це ліцензійна угода з третьою стороною. Навіть у випадку справді хороших новин, ліцензійні відрахування становитимуть незначну частку, недостатню для того, щоб мати сенс. І ми повинні зважити на ризик провалу.

Коефіцієнт успішності наших консольних проєктів  на рівні 80-90%. Для добре керованої кіностудії він становить близько 30%, тобто існує 70% ймовірність того, що фільм, який ми ліцензуємо, може провалитися.

Take-Two «обговорює» більше екранізацій Rockstar Games, але обиратиме їх «дуже вибірково»

Партнер розділу?
Завантаження коментарів...

Нові дописи

Дописи
Як ефективно керувати витратами на хмарну інфраструктуру
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/125790864-150x150.jpg

Андрій Михайленко

Colobridge GmbH, Chief Operating Officer

Дописи
«Кіновсесвіт Marvel» йде на дно… Це кінцева зупинка?!»
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/11/Head_Odysseus_MAR_Sperlonga-150x150.jpg

Odysseus

Міфічний персонаж

Дописи
ОРРО AED Україна презентує навушники Enco Air3i: Нова версія неперевершеного звуку
author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/OPPO_150_150_uwp_avatar_thumb.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/OPPO_150_150_uwp_avatar_thumb.png *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/09/OPPO_150_150_uwp_avatar_thumb.png

OPPO Ukraine

OPPO — світовий бренд смартпристроїв, який прагне до синергії естетики та інновацій.

Загрузити ще

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: