Tesla прямує в спортзали з Cyberhammer — тренувальним молотом, натхненним Cybertruck

Опубликовал
Катерина Даньшина

З часу анонсу електричного кіберпікапу Tesla активно використовує його суперечливий дизайн у лінійці власних товарів та аксесуарів.

Раніше автовиробник випустив картонний будиночок для котів у стилі футуристичного електропікапа, домашню зарядку для електромобілів, ложку для McFlurry, а також GigaBier – лінійку преміального пива за $30 у стилі Cybertruck. А нині сайт Electrek помітив нову заявку на товарний знак від Tesla, яка розкриває ще один продукт під назвою «Cyberhammer».

Автовиробник зареєстрував торгову марку в категорії фітнес-обладнання — тренажери — фітнес-молоти. Враховуючи ціну попередніх товарів, молот Cyberhammer буде досить дорогим, і невідомо як виглядатиме — однак Electrek запропонував власний концепт:

Онлайн-курс "Android Developer" від robot_dreams.
Курс для всіх, хто хоче навчитися розробляти застосунки для Android з нуля, створити власний пет-проєкт для портфоліо та здобути професію, актуальну наступні 15–20 років.
Програма курсу і реєстрація

Ілон Маск вперше анонсував Cybertruck ще у 2019 році, але поставки вантажівки почалися лише наприкінці листопада. Водночас жорстка конструкція та дизайн з кутами у деяких користувачів вже викликали насмішки, а в експертів — побоювання щодо безпеки.

Раніше Tesla повернула суперечливий пункт в угоду з купівлі Cybertruck, який передбачає, що компанія може подати до суду або стягнути штраф у розмірі $50 000, якщо клієнт «‎зарано» перепродасть автівку.

Disqus Comments Loading...