Рубрики НовиниСофт

TikTok додав текстові публікації на тлі ребредингу Twitter

Опублікував Катерина Даньшина

У TikTok відтепер можна ділитися текстовими публікаціями – з фоном, музикою та наклейками, подібно до Stories в Instagram.

Текстові повідомлення в TikTok мають обмеження до 1000 символів, а доповнити їх можна музичними композиціями, фоновим зображенням чи наклейками. Є можливість редагування та взаємодії з іншими відео – шляхом створення дуетів та коментарів.

Для TikTok, який спеціалізується на коротких відео, така трансформація досить дивна – однак, ймовірно, соцмережа також націлилась на аудиторію оновленого Twitter, подібно до Threads, Bluesky, Mastodon та інших.

Соцмережу Цукерберга Threads, здається, досить добре прийняли на початку (за перші 5 днів після запуску в ній зареєструвалися 100 млн людей), утім зараз кількість активних користувачів програмі різко впала – на 70%, згідно з даними Forbes.

У TikTok нині трохи більше мільярда прихильників, тоді як Instagram, який опікується Threads, використовують 2,3 млрд людей.

Раніше програму з короткими відео розкритикували через зв’язки з Китаєм, а уряди Канади, США, Великої Британії та Австралії обмежили використання застосунку на державних пристроях.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.