Рубрики НовиниАвто

Toyota 88 років потому — 300 млн авто та незмінна популярність Corolla

Опубликовал
Володимир Скрипін

Toyota відзначилась черговим помітним досягненням — з конвеєра японського автовиробника зійшов 300 мільйонний автомобіль, а подоланню цього знакового рубежу передував довгий та тернистий шлях у 88 років.

Як все починалось

Історія Toyota, чиє ім’я сьогодні у багатьох асоціюється з найбільш надійними авто, бере початок у далекому 1926 році — і на початку шляху Toyoda Automatic Loom Works виробляла вона не авто, а автоматичні текстильні верстати. У серпні 1935 року, коли Toyota випустила свій перший автомобіль — пікап G1 — технічно його збірку виконав автомобільний підрозділ Toyoda Automatic Loom Works. Через два роки — у 1937 році — Кіїчіро Тойода започаткував виробництво автомобілів (легкових і вантажних) за американським зразком та виокремив автомобільний бізнес у самостійну компанію — і так з’явилася Toyota Motor Corporation, яку ми знаємо сьогодні. Цікавий факт: сьогодні Toyota Industries все ще виробляє текстильні верстати.

Toyota 88 років потому

І ось приблизно через 88 років після випуску дебютного пікапа Toyota з гордістю звітує про випуск 300 мільйонів автомобілів — попри те, що про цю віху компанія повідомила 6 листопада, фактично ця історична подія відбулась наприкінці вересня.

Той самий Toyoda Model G1 Truck, з якого все починалось

Позаду майже дев’ять десятиліть — за цей час Toyota випустила трохи більше як 180 мільйонів автомобілів на своїх вітчизняних заводах. Ще майже 120 мільйонів авто зійшли з конвеєрів заводів за межами Японії. Найпопулярнішою моделлю досі лишається Corolla — з 1966 року продано вже 53,39 млн авто. За майже 60 років Corolla набувала самих різних форм, від седанів і хетчбеків до універсалів і купе, а також іноді мінівенів.

У 2022 році Toyota відвантажила 10,5 мільйона автомобілів та третій рік поспіль очолила світовий ринок. За даними JATO Dynamics, RAV4 здобув титул найпопулярнішого автомобіля 2022 року. І лінійка постійно зростає, оскільки Crown розширилась до чотирьох моделей, і тепер у ній є позашляховик Century.

Онлайн-курс "PR Basis" від Skvot.
Дізнайся нюанси різних сфер і обрери свою.Як результат — матимеш стратегію бренду у своєму портфоліо та зможеш стартувати в піарі. Інсайтами ділиться лекторка, яка має 9+ років досвіду.
Детальніше про курс

Майбутнє Toyota

У найближчій перспективі нас чекають нові моделі Toyota — електричний пікап, позашляховик і спортивний автомобіль, представлені минулого місяця на Japan Mobility Show, очікуються до кінця цього десятиліття.

Toyota за пів року продала рекордні 5,6 млн авто, з них 1,8 млн — електричні. Наразі Toyota лишається найбільшим у світі виробником автомобілів та активно скорочує відставання в «електричній» ніші пришвидшенням переходу на електричні моделі.

Disqus Comments Loading...