ОНОВЛЕНО: У роботі провайдера «Ланет» стався масовий збій

Опублікував Вадим Карпусь

Користувачі інтернет-провайдера «Ланет» почали масово скаржитись на неможливість скористатись послугою компанії. Такі скарги надходять із різних районів Києва та з-за меж столиці.

У абонентів відсутній не лише доступ до інтернету. Також неможливо відкрити сайт провайдера та звернутись до служби підтримки через кабінет. Не працюють контактні телефони провайдера.

Невдовзі після виникнення проблем з інтернет-доступом провайдер зробив коротке оголошення на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook та повідомив про збій. Але компанія поки ще повідомила про причини цих проблем і коли вони можуть бути усунуті. Відомо лише, що мова йде про глобальну неполадку, яка охопила всю мережу провайдера

«Шановні абоненти!

Cпостерігаються перебої з інтернет-зв’язком.

Ми з’ясовуємо причини неполадок та вживаємо всіх необхідних заходів для того, аби налагодити надання інтернет-послуг.

Дякуємо за розуміння!», – йдеться в повідомленні «Ланет».

Нагадаємо, попередній масовий збій у провайдера «Ланет» відбувся у вересні минулого року. Тоді причиною стали технічні несправності обладнання.

ОНОВЛЕНО: Близько 16:00 доступ до інтернету від «Ланет» відновився, хоча сайт компанії все ще не працює.

ОНОВЛЕНО 2: Компанія «Ланет» прокоментувала збій та докладно розповіла, що сталось. Після відновлення роботи сервісів та технічного аналізу вдалося відстежити всю послідовність подій під час цього інциденту:

  • 15:05 — під час аварійної заміни лінійної мережевої карти маршрутизатор дав збій, що призвело до проблеми у центральному ядрі мережі. Через це частина абонентів спостерігала труднощі з доступом до інтернету. Оскільки збій зачепив також деякі внутрішні сервіси компанії, у користувачів були проблеми з доступом до Особистого кабінету та сайту компанії. Також був відсутній телефонний зв’язок з гарячою лінією. Фахівці Мережі Ланет одразу розпочали діагностику ситуації;
  • 15:15 — автоматично активовано перемикання телефонних ліній на повідомлення про аварійну ситуацію;
  • 15:17 — опубліковано повідомлення для абонентів про проблеми з інтернет-зв’язком на офіційних сторінках у соцмережах;
  • 15:47 — запущено аварійне перевантаження центрального ядра;
  • 16:02 — початок відновлення роботи сервісів, в першу чергу доступу до мережі інтернет, а також супутніх сервісів, які пов’язані з доступом до інтернету.

Внаслідок аварії доступ до інтернету в абонентів Києва та частини регіонів був відсутній орієнтовно протягом 57 хвилин.

Опублікував Вадим Карпусь

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.