ОНОВЛЕНО: У роботі провайдера «Ланет» стався масовий збій

Опубликовал
Вадим Карпусь

Користувачі інтернет-провайдера «Ланет» почали масово скаржитись на неможливість скористатись послугою компанії. Такі скарги надходять із різних районів Києва та з-за меж столиці.

У абонентів відсутній не лише доступ до інтернету. Також неможливо відкрити сайт провайдера та звернутись до служби підтримки через кабінет. Не працюють контактні телефони провайдера.

Невдовзі після виникнення проблем з інтернет-доступом провайдер зробив коротке оголошення на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook та повідомив про збій. Але компанія поки ще повідомила про причини цих проблем і коли вони можуть бути усунуті. Відомо лише, що мова йде про глобальну неполадку, яка охопила всю мережу провайдера

«Шановні абоненти!

Cпостерігаються перебої з інтернет-зв’язком.

Ми з’ясовуємо причини неполадок та вживаємо всіх необхідних заходів для того, аби налагодити надання інтернет-послуг.

Дякуємо за розуміння!», – йдеться в повідомленні «Ланет».

Курс-професія "Junior Data Analyst" від robot_dreams.
Комплексний курc для всіх, хто хоче опанувати нову професію з нуля.На прикладі реальних датасетів ви розберете кожен етап аналізу даних.
Програма курсу і реєстрація

Нагадаємо, попередній масовий збій у провайдера «Ланет» відбувся у вересні минулого року. Тоді причиною стали технічні несправності обладнання.

ОНОВЛЕНО: Близько 16:00 доступ до інтернету від «Ланет» відновився, хоча сайт компанії все ще не працює.

ОНОВЛЕНО 2: Компанія «Ланет» прокоментувала збій та докладно розповіла, що сталось. Після відновлення роботи сервісів та технічного аналізу вдалося відстежити всю послідовність подій під час цього інциденту:

  • 15:05 — під час аварійної заміни лінійної мережевої карти маршрутизатор дав збій, що призвело до проблеми у центральному ядрі мережі. Через це частина абонентів спостерігала труднощі з доступом до інтернету. Оскільки збій зачепив також деякі внутрішні сервіси компанії, у користувачів були проблеми з доступом до Особистого кабінету та сайту компанії. Також був відсутній телефонний зв’язок з гарячою лінією. Фахівці Мережі Ланет одразу розпочали діагностику ситуації;
  • 15:15 — автоматично активовано перемикання телефонних ліній на повідомлення про аварійну ситуацію;
  • 15:17 — опубліковано повідомлення для абонентів про проблеми з інтернет-зв’язком на офіційних сторінках у соцмережах;
  • 15:47 — запущено аварійне перевантаження центрального ядра;
  • 16:02 — початок відновлення роботи сервісів, в першу чергу доступу до мережі інтернет, а також супутніх сервісів, які пов’язані з доступом до інтернету.

Внаслідок аварії доступ до інтернету в абонентів Києва та частини регіонів був відсутній орієнтовно протягом 57 хвилин.

Disqus Comments Loading...