«Укрзалізниця» вперше продала більше квитків через застосунок, ніж через каси

Опубликовал
Володимир Скрипін

«Укрзалізниця» відзначила досить вагоме досягнення — частка продажу залізничних квитків через офіційний застосунок вперше перевищила обсяги продажів у касах.

Якщо конкретніше, то у квітні пасажири придбали у застосунку 22,8% від загальної кількості проданих квитків, тоді як до кас звернулося 22,3% пасажирів. Загалом вже 78% залізничних квитків продається онлайн — сюди, серед іншого, входять офіційний сайт, чат-боти та партнерські канали продажу. Тут доречно пригадати, що раніше «Укрзалізниця» повністю перевела в онлайн продаж квитків на популярні міжнародні рейси, щоб ефективно протидіяти шахраям-спекулянтам, які скупляють квитки для подальшого перепродажу за завищеними цінами.

Минулого року національний залізничний перевізник запустив новий мобільний застосунок на iOS та Android і відтоді постійно працює над покращенням та розширенням онлайн-сервісів для пасажирів. Наприклад, в одному з останніх релізів ми додали можливість докупити квитки на тварин та багаж до вже наявного квитка — раніше це можна було зробити виключно в касі.

Днями «Укрзалізниця» вперше протестувала таргетовані навігаційні сповіщення через застосунок — завдяки персоналізованим інструкціям щодо транзитних маршрутів пасажири попри російські обстріли (йдеться про ворожий обстріл Хмельниччини на світанку 13 травня) швидко зорієнтувалися та змогли дістатися пунктів призначення.

Онлайн-курс Бізнес-аналіз. Basic Level від Ithillel.
В ході курсу студенти навчаться техніці збору і аналізу вимог, документуванню та управлінню документацією, управлінню ризиками та змінами, а також навчаться моделювати процеси і прототипуванню.
Приєднатися

Станом на середину травня 2023 року застосунок «Укрзалізниці» встановили близько 800 тис. користувачів, які придбали понад 2,2 млн квитків. Актуальну версію програми можна завантажити в офіційних магазинах Google Play Store та App Store.

Disqus Comments Loading...