Image: “nIntendoofus” on Twitter
Раніше верифікація у Twitter давала змогу відрізнити фейкові акаунти від реальних, але з запуском оновленої передплати Blue за 8$ на місяць для всіх охочих — перевірка перетворилася на пародію.
Нині “синю галочку” отримали безліч акаунтів, які видають себе за когось іншого. Ось, наприклад, публікація від “верифікованого” “Nintendo”:
А “Леброн Джеймс” “офіційно” прощається з “Лос-Анджелес Лейкерс” та повідомляє про готовність до обміну.
“Дональд Трамп” таким чином пояснює, чому система перевірки Ілона Маска має недоліки:
Пародійному обліковому запису “Ісуса Христа” теж вдалось пройти перевірку та отримати синю галочку.
“Підтверджений” акаунт “Valve” начебто представляє свою нову гру. Справжнє ім’я облікового запису ValveSotfware, і Valve ніколи б не використала слово “схвильовані” в офіційному релізі — але у профілю є велика синя галочка, а отже багато хто повірить у реальність акаунту і заяви.
Пізніше фальшивий обліковий запис Valve опублікував повідомлення з поясненням, чому вони вдалися до обману.
“Twitter Blue — це проблема, дезінформація так легко поширюється, і збитки, які вона може завдати, можуть реально впливати на людей, набагато більше, ніж підроблене оголошення про гру. Тепер ви маєте величезну платформу, і те, що ви вирішили з нею робити — треба робити краще @elonmusk”.
Twitter уже вживає заходів щодо деяких із цих облікових записів: наприклад, акаунти фальшивих Nintendo, Трампа, Valve і Леброна призупинено. (Маріо “проіснував” приблизно дві години, Valve — ще довше.) Інші все ще присутні.
Компанія каже, що “агресивно переслідує видавання себе за іншу особу та обман”. Але, ймовірно, це переслідування буде схоже на гру “Вдар крота”.
Попри те, що Ілон Маск стверджував, що нова система буде відлякувати спамерів, тепер абсолютно ясно, як вона може посилити фейкові новини — хоча користувачі все ще можуть перевірити, чому обліковий запис було підтверджено, якщо вони натиснуть на значок.
Вчора Twitter оголосив про впровадження додаткового типу верифікації, щоб допомогти відрізнити облікові записи, якщо користувачам дійсно потрібно знати, чи реальні вони. Користувачі, що сплачують за Twitter Blue $7,99 отримали “синю галочку”, а деякі облікові записи для урядів, компаній або громадських діячів відзначили ще й сірою позначкою з написом “Official”(насправді, технічно вона білого кольору). Маск “убив” cipy галочку за кілька годин після запуску.
Джерело: The Verge