Реклама — найбільше джерело прибутку Meta, тож компанія планує зробити її ще більш нав’язливою в Instagram.
Згідно з дописами в соцмережах, користувачі Instagram почали помічати в застосунку новий тип реклами, який, подібно до YouTube, не можна пропустити одразу — доводиться переглядати кілька секунд ролика, перш ніж перейти до звичайного контенту.
В дописі на Reddit користувачі уточнили, що якщо клацнути на піктограму інформації поряд з рекламою, з’явиться повідомлення:
«Ви бачите рекламну паузу. Це новий спосіб перегляду реклами в Instagram. Іноді вам може знадобитися переглянути оголошення, перш ніж продовжити перегляд».
У коментарі TechCrunch представник Meta зазначив, що компанія регулярно «тестує формати, які можуть принести користь рекламодавцям», і «надасть оновлення», якщо ці тести призведуть до «будь-яких офіційних змін продукту».
Але в Meta не уточнили, чи проводять тести по всьому світу, і чи стосуються вони окремо Reels та Stories.
Нагадаємо, що раніше в Європі Meta запропонувала платну підписку, яка дозволить за гроші позбавитися від великої кількості реклами на її платформах.