Рубрики НовиниWTF

Загублений батискаф «‎Титан», ймовірно, використовував зв’язок Starlink – Ілон Маск і досі не прокоментував ймовірну трагедію

Опубликовал
Катерина Даньшина

У неділю екіпаж з 5 людей занурився на батискафі «‎Титан» для вивчення уламків пасажирського лайнера «‎Титанік», однак вже за дві години з ним втратили зв’язок. Нині берегова охорона США, а також інші служби продовжують пошуки підводного човна – однак до четверга запасів кисню в батискафі майже не залишиться.

Сайт Insider звернув увагу, що компанія OceanGate, якій належить «‎Титан», за три тижні до старту фатальної місії подякувала Starlink за підключення до інтернету:

«Попри те, що ми знаходимося в центрі Північної Атлантики, у нас є підключення до Інтернету, необхідне для успішного занурення до Титаніка. Дякуємо, Starlink!» – написала OceanGate.

Поки достеменно невідомо, чи відіграв супутниковий інтернет SpaceX, якусь роль у зникненні «‎Титана» і чи він дійсно використовувався під час занурення. Сам Ілон Маск, який, здається, без упину пише про все підряд у власній соцмережі, ще жодного слова про ймовірну трагедію не сказав. (І як не згадати конфлікт між Маском та дайвером-спелеологом Верноном Ансвортом, який брав участь в операції з порятунку дітей з затопленої печери в Таїланді у 2018 році. Мільярдер назвав рятувальника педофілом, через те, що Ансворт до цього розкритикував план самого Маска.)

Про якісь фінансові чи ділові зв’язки між OceanGate та Starlink також невідомо.

Онлайн-курс Pyton від Powercode academy.
Опануйте PYTHON з нуля та майте проект у своєму портфоліо вже через 4 місяця.
Приєднатися

Журналіст Девід Пог, який бував на командному човні під час занурень «Титану» минулого літа розповів, що човен вже втрачали з радарів на 5 годин, хоча увесь цей час екіпаж міг надсилати короткі повідомлення.

За словами журналіста, компанія на той момент вимкнула доступ до інтернету на командному кораблі, щоб ЗМІ не оприлюднили новину про втрату човна.

OceanGate бере по $250 000 з людини за 8-денні екскурсії до залишків «‎Титаніка», і наразі критикується за порушення правил безпеки перед недільною експедицією. Виробник батискафа визнав, що судно не перевіряли на відповідність стандартам незалежними групами, такими як Американське бюро судноплавства.

Ще раніше OceanGate зіткнулася з позовом від колишнього співробітника, який стверджував, що судно буде небезпечним для пасажирів.

На цей час відомо, що на борту батискафа перебувають:

  • Поль-Анрі Наржоле, ексвійськовий ВМС Франції з 22-річним стажем; дайвер, який здійснив 35 занурень до «‎Титаніка» та керував відновленням 5000 артефактів.
  • Британський дослідник-мільярдер Хеміш Гардінг, який очолює Action Aviation (фірму, що займається приватними літаками). У 2019 році він перебував у складі екіпажу, який побив світовий рекорд із найшвидшого навколосвітнього плавання через обидва полюси. У 2020 році він став одним із перших людей, які занурилися до глибини Челленджера в Тихому океані. Минулого року він заплатив невідому суму грошей за одне з місць у космічному польоті Blue Origin.
  • Пакистанський бізнесмен Шакзада Давуд та його син Сулейман. Їхня Dawood Hercules Corporation — одна з найбільших корпорацій у країні, портфель якої охоплює енергетику, нафтохімію, добрива, ІТ, харчові продукти та сільське господарство.
  • Генеральний директор і засновник OceanGate Стоктон Раш.
Disqus Comments Loading...