Збій у «Нової пошти» — не працює застосунок та видача посилок через поштомати

Опублікував Вадим Карпусь

Компанія «Нова пошта» повідомила про наявність технічних проблем – через технічний збій тимчасово не працюють мобільний застосунок та сервіс авторизації. Через це наразі неможливо скористатись поштоматом та будь-якою послугою через застосунок.

Компанія має намір обдзвонити всіх клієнтів, які чекають на посилки в поштоматах, та запропонувати їм доступні варіанти.

«Усі, хто очікують посилки у поштомат сьогодні, — найближчим часом  зателефонує оператор Нової пошти і уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання у поштоматі», – йдеться в повідомленні компанії.

Разом з тим зазначається, що без перебоїв працюють відділення, API, бізнес-кабінет та сайт. Таким чином клієнти мають можливість скористатись послугами по відправленню посилок і вантажів, а також  фінансовими послугами у будь-якому відділенні «Нової пошти».

Компанія працює над відновленням нормальної роботи застосунку та сервісу авторизації.

Нагадаємо, попередній масштабний збій у «Нової пошти» стався близько 3 місяців тому. Тоді було неможливо ані отримати, ані надіслати посилки.

Опублікував Вадим Карпусь

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.