Маркетплейс «Алло» повернув до роботи 75% підприємців-партнерів і впровадив систему мотивації та гарячу лінію для продавців. А наразі компанія вдосконалює особистий кабінет мерчанта
У партнерському матеріалі з «Алло» його команда розповідає, як працюють нові сервіси та чим вони вигідні бізнесу.
Після початку повномасштабного вторгнення росії на територію України через логістичні ризики більшість представників малого та середнього бізнесу не могли якісно виконувати онлайн-замовлення. Тоді на прохання мерчантів-партнерів маркетплейс «Алло» відключив кабінети підприємців.
«Уже до середини квітня торговці адаптувалися до реалій і повернулися до роботи на “Алло”. МСБ налагодив власну логістику, переніс склади і продовжив працювати в тих регіонах, де є така можливість, – зазначає Наталія Панкратова, операційна директорка групи компаній «Алло» та керівниця маркетплейсу allo.ua. – Кількість замовлень товарів на маркетплейсі почала зростати вже з липня».
Наразі 75% підприємців з тих, що були зареєстрованими на маркетплейсі «Алло» до 24 лютого, повністю відновили роботу.
Маркетплейс «Алло» запустив нові сервіси для партнерів, підприємців з малого та середнього бізнесу, які продають товари на allo.ua:
Зараз команда маркетплейса спостерігає реєстрацію нових продавців. Цьогоріч ця цифра вдвічі менше, якщо порівнювати період травень – серпень 2021 та 2022 років. Нині на «Алло» частіше реєструються в категоріях дім, сад, ремонт.
«Нові реєстрації – це добрий знак для економіки, – підкреслює Наталія Панкратова. – Упевнена, що зміни, які вже впроваджені та будуть реалізовані до кінця року, покращать роботу і збільшать прибутки підприємців, які продають на маркетплейсі, а також сприятимуть розвитку бізнесу й нових торгівців».
Наразі команда маркетплейса працює над оновленням і дизайном особистого кабінету. До кінця року вдосконалять блок управління товарами та цінами. Підприємці зможуть самостійно управляти власними товарами, встановлювати ціни через особистий кабінет і бачити все, що стосується товарів: картку якого товару завантажили, на який встановили акційну ціну тощо.
Також «Алло» працює над тим, щоб клієнти мали змогу сплатити частинами за товари на маркетплейсі.