Новости

Гендиректор BlaBlaCar в Україні Олексій Лазоренко покидає компанію після 8 років співпраці. Його замінить екскерівник Didi Роман Мірошніченко

Гендиректор BlaBlaCar в Україні Олексій Лазоренко покидає компанію після 8 років співпраці. Його замінить екскерівник Didi Роман Мірошніченко

BlaBlaCar повідомила про призначення нового генерального директора в Україні — посаду отримав Роман Мірошніченко, який очолював вихід китайського агрегатора таксі Didi на ринок Казахстану, а до цього декілька років працював на керівних посадах в Uber в Україні та Польщі. Роман Мірошніченко вже вступив на посаду CEO — він працюватиме над розвитком автобусного маркетплейсу та вдосконаленням карпулінгу в Україні, йдеться в офіційному пресрелізі.

Колишній CEO Олексій Лазоренко після 8 років співпраці з міжнародною платформою, завершує кар’єру в BlaBlaCar. Повідомляється, що Олексій вирішив завершити кар’єру в компанії, щоб «зосередитись на сім’ї, інших проєктах та інвестиціях»‎. Ніяких подробиць щодо прийнятого ним рішення залишити компанію та подальших планів екскерівник BlaBlaCar в Україні не надав.

BlaBlaCar вийшов на український ринок у 2014 році (тоді провідна онлайн-платформа для пошуку автомобільних попутників налічувала 6 млн користувачів в 12 країнах), придбавши локальний сервіс «Подорожники»‎, заснований Олексієм Лазоренка у 2011 році. З десятків тисяч користувачів за 8 років сервіс в Україні виріс до 8 мільйонів (і до 100 млн у світі).

BlaBlaCar перерахувала ключові досягнення Олексія Лазоренка на посаді генерального директора українського офісу:

  • 8 млн користувачів української платформи.
  • 1 млн українців користуються BlaBlaCar щомісяця.
  • Україна увійшла в топ-3 найбільш швидкозростаючих ринків для BlaBlaCar.
  • 100+ співробітників в 2-х офісах у Києві та Львові.
  • Другий за розміром інженерний хаб відкрився в Києві, що працює над автобусним маркетплейсом для країн Східної Європи та Латинської Америки.
  • Успішні M&A угоди, серед яких Busfor, Octobus.

Окремо BlaBlaCar наводить картку з основними досягненнями нового CEO Романа Мірошніченко:

  • Кар’єрний шлях Романа розпочався в компанії Procter&Gamble у 2012 році. Там він пропрацював п’ять років на різних позиціях у сфері логістики. 
  • У 2017 році перейшов до Uber, де займався запуском та розвитком бренду в Казахстані, Білорусі, Азербайджані та Україні
  • З лютого 2018 року по січень 2019 року керував операційною діяльністю Uber в Україні, потім півтора роки працював в офісі Uber у Варшаві на позиції старшого менеджера з продуктів у країнах Центральної та Східної Європи.
  • До приходу в BlaBlaCar Роман обіймав позицію операційного директора в регіоні Східної Європи та Центральної Азії в компанії DiDi (китайський конгломерат, що надає послуги агрегатора таксі, каршерингу та райдшерингу).

Олексій Лазоренко, екскерівник BlaBlaCar в Україні: Гендиректор BlaBlaCar в Україні Олексій Лазоренко покидає компанію після 8 років співпраці. Його замінить екскерівник Didi Роман Мірошніченко

«BlaBlaCar для мене був не просто роботою, а без перебільшення способом життя, продовженням моїх переконань та цінностей. Я дуже гордий, що був і продовжу залишатися, хоч і зовні, частиною цієї неймовірної команди, яка сформувала за відносно короткий термін нову індустрію з підтвердженою соціальною та фінансовою значимістю.

Я дуже радий, що Роман приєднався до команди BlaBlaCar. Безумовно, його досвід, професіоналізм і лідерські якості допоможуть реалізувати всі амбітні плани української команди сервісу та продовжити позитивно впливати на український транспортний ринок. Я зосереджу увагу на сім’ї, інших проектах, інвестиціях та продовжу спостерігати за успіхами BlaBlaCar» .

Романа Мірошніченко, новий керівник BlaBlaCar в Україні:

Гендиректор BlaBlaCar в Україні Олексій Лазоренко покидає компанію після 8 років співпраці. Його замінить екскерівник Didi Роман Мірошніченко

«Я захоплююся досягненнями BlaBlaCar у світі і вдячний за можливість стати частиною такої сильної, талановитої і амбітної команди. Окремо вдячний Олексію Лазоренко, завдяки якому український ринок став одним з найбільш пріоритетних для компанії, а українська команда інженерів сьогодні створює конкурентний глобальний продукт. У 2022 році ми плануємо зосередитись на підвищенні якості і надійності нашого сервісу, збільшимо продажі автобусних квитків вдвічі та продовжимо цифровізацію автобусного ринку України».


Завантаження коментарів...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: