Новости Новости 12.01.2022 в 11:21 comment views icon

Статистика Viber в Україні за підсумками 2021 року: 3100 повідомлень та більше 200 дзвінків щосекунди

author avatar
https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg *** https://itc.ua/wp-content/uploads/2022/04/ad81c83e9fbf757ce8a90d0eb41dee5b-96x96.jpeg

Вадим Карпусь

Автор новостей

Компанія Rakuten повідомила результати використання Viber у 2021 році в Україні. Згідно з повідомленням, у 2021 році українці відправили через Viber 97,5 млрд повідомлень. Це приблизно 3100 повідомлень щосекунди. Кількість повідомлень зросла на 11% у порівнянні з 2020 роком. Найбільше повідомлень українці відправляють на популярні свята: Новий рік та 8 березня. Загалом близько 20% усіх повідомлень через Viber надсилаються в Україні, це робить країну однією з ключових для месенджера.

За даними компанії, протягом року в Україні було здійснено понад 6,7 млрд дзвінків, тобто понад 200 дзвінків на секунду. Кількість дзвінків в Україні зросла на 11,5% у порівнянні з 2020 роком. Піковими датами, коли українці телефонували один одному найбільше, також стали Новий рік та 8 березня.

Статистика Viber в Україні за підсумками 2021 року: 3100 повідомлень та більше 200 дзвінків щосекунди

Групові чати у 2021 році налічували майже 19 млн учасників. Протягом року українці відправили понад 3,8 млрд стікерів через Viber. Це на 13% більше, ніж 2020 року. Більше за всіх виросли чат-боти — їх стало на 27% більше у порівнянні з 2020 роком.

Крім цього, у Rakuten оприлюднили статистику щодо використання своїх AR-масок. Це нова функція в месенджері, в Україні вона з’явилась у жовтні. З того моменту українці зробили фото або відео з AR-масками Viber понад 14 млн разів. Найбільш популярними масками в Україні у 2021 році були:

  1. «Нескінченний стіл» — маска-гра, в якій користувач повинен ловити матусині вареники, котлети та інші домашні страви.
  2. «Тигрова» маска, створена в рамках партнерства із Всесвітнім фондом дикої природи (WWF).
  3. Маска із Санта-Клаусом потрапила до топу під час новорічних свят.

Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: