Новости Новости 22.07.2021 в 15:55 comment

«Укртрансбуд» пропонує побудувати через увесь Київ двоярусну платну естакаду для автомобілів довжиною 25 км і вартістю $2,2 млрд

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Заступник керівника Офісу президента України Кирило Тимошенко надіслав до Кабміну звернення президента Української транспортної корпорації по державному будівництву «Укртрансбуд» Віктора Блонського з пропозицією побудувати двоярусну автомобільну естакаду у Києві, а урядовці надіслали лист у КМДА. Про це йдеться у зверненні Офісу президента до Кабміну від 6 липня, яке є в розпорядженні видання «Наші гроші».

У зверненні Блонського до Тимошенка зазначається, що будівництво двоярусної автоестакади, яка буде розташована над діючою гілкою залізниці, що проходить через Київ, дозволить значно поліпшити транспортну ситуацію у столиці (вирішить проблему відсутності швидкісних автомагістралей та місць для паркування транспорту).

Передбачається, що естакада довжиною приблизно 25 км перетинатиме місто із заходу (район метро Святошин) на схід (район в’їзду з правого берега на Дарницький міст), що дозволить дістатися з одного кінця Києва в інший менше ніж за півгодини. У місцях примикання з основними проспектами (через кожні 5-6 км) будуть передбачені в’їзди/виїзди, а також перехоплюючі паркінги. Загальна приблизна кількість місць для паркування – 25 тис.

На ділянках естакади планується встановити сонячні батареї для власних потреб (освітлення, світлофори). Також розглядається можливість використання електроенергії, отриманої від батарей, для підігріву дорожнього покриття в зимовий час. Крім того, уздовж естакади будуть встановлені захисні екрани, які знижуватимуть шум та концентрацію шкідливих речовин.

Загальний строк будівництва естакади – 5 років. Зазначається, що реалізація проєкту не призведе до перекриття основних автомагістралей та не буде заважати руху залізничного транспорту. Роботи виконуватимуться на кількох ділянках одночасно, що дозволить вводити їх в експлуатацію по факту готовності (приблизно через півтора роки після початку робіт).

«Укртрансбуд» пропонує побудувати через увесь Київ двоярусну платну естакаду для автомобілів довжиною 25 км і вартістю $2,2 млрд

Планується, що загальна вартість робіт складатиме від $2,2 млрд. Реалізація проєкту буде виконуватися за рахунок іноземних інвестицій. Повернення інвестицій планується завдяки платному використанню естакади.

Основи Python для школярів від Ithillel.
Відкрийте для вашої дитини захопливий світ програмування з нашим онлайн-курсом "Програмування Python для школярів". Ми вивчимо основи програмування на прикладі мови Python, надаючи зрозумілі пояснення та цікаві практичні завдання.
Зареєструватися

Розрахункова кількість транспорту, що пересувається по естакаді, – 120-150 тис автівок на добу. Вартість проїзду для легкових автомобілів – 50 грн., для автомобілів середньої вантажопідйомності та автобусів – 75 грн., для вантажного транспорту – 150 грн. (враховується курс $1 – 27 грн.).

Термін окупності проєкту – 15 років. Термін концесії – 20 років, після чого об’єкт передається державі.

В «Укртрансбуд» зазначили, що вже провели переговори з компаніями із Туреччини, США, Китаю, та отримали підтвердження щодо готовності фінансування проєкту та спільної роботи з будівництва.

Джерело: Наші гроші


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: