Новости Новости 22.07.2021 в 15:55 comment

«Укртрансбуд» пропонує побудувати через увесь Київ двоярусну платну естакаду для автомобілів довжиною 25 км і вартістю $2,2 млрд

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Заступник керівника Офісу президента України Кирило Тимошенко надіслав до Кабміну звернення президента Української транспортної корпорації по державному будівництву «Укртрансбуд» Віктора Блонського з пропозицією побудувати двоярусну автомобільну естакаду у Києві, а урядовці надіслали лист у КМДА. Про це йдеться у зверненні Офісу президента до Кабміну від 6 липня, яке є в розпорядженні видання «Наші гроші».

У зверненні Блонського до Тимошенка зазначається, що будівництво двоярусної автоестакади, яка буде розташована над діючою гілкою залізниці, що проходить через Київ, дозволить значно поліпшити транспортну ситуацію у столиці (вирішить проблему відсутності швидкісних автомагістралей та місць для паркування транспорту).

Передбачається, що естакада довжиною приблизно 25 км перетинатиме місто із заходу (район метро Святошин) на схід (район в’їзду з правого берега на Дарницький міст), що дозволить дістатися з одного кінця Києва в інший менше ніж за півгодини. У місцях примикання з основними проспектами (через кожні 5-6 км) будуть передбачені в’їзди/виїзди, а також перехоплюючі паркінги. Загальна приблизна кількість місць для паркування – 25 тис.

На ділянках естакади планується встановити сонячні батареї для власних потреб (освітлення, світлофори). Також розглядається можливість використання електроенергії, отриманої від батарей, для підігріву дорожнього покриття в зимовий час. Крім того, уздовж естакади будуть встановлені захисні екрани, які знижуватимуть шум та концентрацію шкідливих речовин.

Загальний строк будівництва естакади – 5 років. Зазначається, що реалізація проєкту не призведе до перекриття основних автомагістралей та не буде заважати руху залізничного транспорту. Роботи виконуватимуться на кількох ділянках одночасно, що дозволить вводити їх в експлуатацію по факту готовності (приблизно через півтора роки після початку робіт).

Планується, що загальна вартість робіт складатиме від $2,2 млрд. Реалізація проєкту буде виконуватися за рахунок іноземних інвестицій. Повернення інвестицій планується завдяки платному використанню естакади.

Курс Python developer від Mate academy.
Python дозволяє розробляти сайти, займатись аналітикою даних, навіть створювати штучні інтелекти. Навчайтесь з нами та отримайте гарантоване працевлаштування.
Отримати знижку на курс

Розрахункова кількість транспорту, що пересувається по естакаді, – 120-150 тис автівок на добу. Вартість проїзду для легкових автомобілів – 50 грн., для автомобілів середньої вантажопідйомності та автобусів – 75 грн., для вантажного транспорту – 150 грн. (враховується курс $1 – 27 грн.).

Термін окупності проєкту – 15 років. Термін концесії – 20 років, після чого об’єкт передається державі.

В «Укртрансбуд» зазначили, що вже провели переговори з компаніями із Туреччини, США, Китаю, та отримали підтвердження щодо готовності фінансування проєкту та спільної роботи з будівництва.

Джерело: Наші гроші

Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: