Новини Ігри 25.06.2024 о 09:23 comment views icon

Стримерка Twitch подолала двох головних босів Elden Ring: Shadow of the Erdtree силою розуму — з контролером на основі ЕЕГ

author avatar

Андрій Русанов

Автор сайту

Стримерка Twitch Перрі Каріал знищила двох головних босів Elden Ring: Shadow of the Erdtree за допомогою контролера на основі електроенцефалографії (ЕЕГ), який розшифровував інформацію з її мозку в режимі реального часу.

Надвисока складність доповнення Elden Ring: Shadow of the Erdtree призвела до його змішаної оцінки в Steam — 38% гравців DLC швидше дратує, ніж тішить. Втім, це не зупинило дівчину від його проходження таким незвичайним чином.

Минулого року Каріал пройшла базову Elden Ring за допомогою ЕЕГ для контролю певних дій у грі, таких як атака та перекид. Ця технологія зазвичай використовується для медичної діагностики. Стримерка познайомилася з пристроєм для сканування мозку під час навчання на магістра психології. Їй стало цікаво, чи можна цю технологію адаптувати для керування відеоіграми як контролер.

З цією метою Перрі Каріал використала навички у кодуванні, щоб навчити програмне забезпечення, яке постачалося з комерційною гарнітурою ЕЕГ, розпізнавати потрібні закономірності в електричній активності її мозку. Створені шаблони були зіставлені з діями у грі — це дозволило керувати нею, уявляючи якісь конкретні дії. Наприклад, уявивши, що вона штовхає куб вперед, Перрі виконує кидок, або вона могла б уявити тарілку, що обертається, щоб виконати атаку, або ж просто розлютитися, щоб вилікуватися.

Під час проходження Elden Ring у 2023 році Каріал все ще користувалася фізичним контролером Xbox, щоб керувати рухом. Однак у Shadow of the Erdtree стримерка вирішила спробувати обійтися повністю без рук, з використанням ПЗ для стеження за очима та рухами голови, також для певних складних дій вона використала голосові команди. Похід до босів вимагає зовсім інших налаштувань команд, ніж під час бою — додаткова складність у процесі.

Ще одна жертва Diablo IV: лаг вбив хардкорного персонажа 91 рівня на шляху до безпечної локації після 173 годин у грі

Джерело: IGN


Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: