Кожен українець знає про інтернет-магазин та мережу «Алло». Але «Алло» – це ще й маркетплейс, платформа, де малий та середній бізнес може продавати свої товари. Для старту бізнесу на «Алло» не потрібно багато вкладень – лише 100 грн абонплати на місяць та невеликий відсоток від проданих товарів. Тут працює програма мотивації, за якою платформа повертає до 20% комісії продавцям.

У партнерському матеріалі з «Алло» детально розбираємося в тонкощах роботи сервісу, розповідаємо про його можливості, реєстрацію, внутрішній інтерфейс для партнерів і багато іншого.

 

Партнер проєкту?

Що таке маркетплейс «Алло»

На популярному українському маркетплейсі «Алло» зараз є 3 тис. категорій: одяг, косметика, товари для дітей, електроніка, мотоблоки, меблі тощо.

Тут уже продають тисячі представників малого та середнього бізнесу з різних куточків України – від Харкова до Ужгорода. Вони розміщують на «Алло» як продукцію власного виробництва, так і імпортні товари.

Алло Маркетплейс

Переваги маркетплейсу

Компанія «Алло» працює на українському ринку 24 роки. Сайт Allo.ua відвідують 12 мільйонів людей на місяць, які роблять мільйони покупок. В «Алло» також є зручний застосунок, який уже завантажили 1 млн користувачів.

«Наш маркетплейс – додаткове надійне джерело продажів для партнерів. Цей сервіс стане новим способом прибутку, навіть якщо ваші товари вже продаються на інших майданчиках, – каже команда «Алло». – І тим більше вона буде корисною, якщо власного інтернет-магазину у вас немає».

Маркетплейс надає партнерам кілька послуг, які допомагають продавати успішніше й аналізувати процеси. Наприклад, є особистий кабінет з можливістю швидко та легко завантажувати товари, а також керувати ними, їхніми категоріями, цінами та замовленнями. Тут же можна відстежувати їхню доступність, переглядати статистику покупок, швидко рахувати доходи та інше. Продавець може під’єднати API для швидкого оновлення даних.

І, звісно, ​​є гнучка система комісій з можливістю повернення. Але про це згодом.

Майданчик тільки для надійних продавців

Оскільки «Алло» гарантує покупцям термін доставки, маркетплейс не співпрацює з так званими «дропшиперами» – посередниками, які спочатку збирають замовлення, а потім замовляють товар в іншого продавця. Власний товар повинен бути на складі продавця, щоб покупець отримав покупку протягом 2–5 днів з моменту замовлення.

Маркетплейс «Алло» не працює із продавцями, які продають підробки.

За потреби менеджер просить надати документи, що засвідчують якість товару чи його походження.

Як стати партнером та які умови для партнерів

Реєстрація та перші кроки

Щоб стати партнером «Алло», потрібно залишити заявку на співпрацю та заповнити анкету партнера. Тут ви вказуєте своє ім’я та прізвище, назву компанії чи імпортера, а також бренду.

Не менш важливими є інші деталі: чи є інтернет-магазин, електронна пошта, номер телефону, назва магазину на сайті «Алло». У самому низу потрібно вказати, чи маєте власний сервісний або контакт-центр.

Щоб стати партнером маркетплейсу «Алло», потрібно виконати такі кроки:

  • Додати інформацію про магазин, логотип, опис роботи, спосіб оплати та інші деталі в особистому кабінеті.

  • Заповнити анкету продавця, вказати інформацію для фінансової звірки й укладання договору.

  • Дочекатися, поки менеджер перевірить заявку. За потреби внести до документів доповнення.

  • Підписати стандартний електронний договір із МП «Алло» у системі «Вчасно».

  • Внести аванс 2,5 тис. грн – із цієї суми щомісяця списуватимуться абонплата та комісія.

  • Додати товар у систему, вказати його основні параметри й опис, а також спосіб оплати товару.

  • Дочекатися перших замовлень і почати продавати.

Як торговці оплачують послуги сервісу

Перший авансовий платіж складає 2,5 тис. грн. З цієї суми щомісяця списуватимуть 100 грн абонплати та комісію від 3% до 25% за товар, проданий на маркетплейсі. Цей відсоток залежить від категорії товару: він прописаний у договорі та в особистому кабінеті партнера в розділі «Довідник». Наприклад, у категорії «Смартфони» комісія становитиме 8%, а у категорії «Телевізори» – 7%.

Аванс 2,5 тис. грн можна внести будь-яким зручним способом: через термінал, систему LiqPay або «Приват24».

Якщо партнер уже почав продавати, але не сплатив чергового авансу, «Алло» може надати йому кредитний ліміт на 72 години. Але якщо вчасно не погасити кредит чи поповнити баланс, то картки товарів партнера відключаться і не показуватимуться разом з іншими товарами на маркетплейсі.

Підтримка клієнтів і партнерські програми

Маркетплейс «Алло» має оперативну підтримку підприємців. Тут працює гаряча лінія на базі контакт-центру компанії, є чат усередині сервісу для партнерів, канал для обговорення різноманітних питань з іншими партнерами в Telegram, а також корисні статті. Усе це допомагає швидко та без проблем розпочати працювати на платформі й заробляти гроші.

Для постійних і лояльних партнерів на маркетплейсі працює програма мотивації. Платформа повертає до 20% комісії, якщо ви виконуєте певні умови, а саме:

  • продаєте більше товарів і тримаєте високий відсоток виконаних замовлень;
  • у вас мінімум відмов;
  • вчасно оновлюєте ціни й товари в наявності;
  • доставляєте їх вчасно.

Платформа ефективно підтримує товари, які виставили підприємці. Усі вони можуть брати участь у всіх промо й акціях, які регулярно проводить «Алло». Соціальні мережі платформи мають велику і лояльну аудиторію, тому згадка в них про товар дає його магазину додатковий трафік.

Зареєструватися та стати партнером можна за посиланням.

Інтерфейс «Алло» для партнерів

Після реєстрації користувач опиняється у внутрішньому меню сервісу або в особистому кабінеті партнера. Тепер це його основний інструмент роботи, тому зупинимося на ньому трохи докладніше.

Інтерфейс кабінету партнера простий і зручний. Меню не завантажене зайвими елементами, усі іконки розташовані логічно для користувача. Тут можна знайти всі інструкції та підказки для легкого використання.

У верхньому лівому куті знаходиться кнопка із трьома горизонтальними смужками. Якщо на неї натиснути – відкриється основне бічне меню.

Поруч із цією кнопкою є знак оклику в кружечку. Натиснувши його, можна перейти до інструкції.

У верхній частині сторінки – інформація щодо балансу, а правіше – контактні дані підтримки (телефон та електронна пошта), підменю з налаштуваннями профілю та повідомлень, перемикач мов і дзвіночок з основними сповіщеннями.

 

У нижній частині сторінки є червоний прямокутник. Це згорнуте вікно онлайн-підтримки. Тут можна запитати менеджера «Алло» і досить швидко отримати відповідь.

Відповідь менеджера залежить від навантаження і складності запитання. Зазвичай це займає від кількох годин до дня. Якщо запитання надійде після 18:00, то відповідь на нього буде лише наступного дня.

 

 

Тепер пройдемося основним меню зліва. Перший пункт – «Баланс». Тут партнер може стежити за станом балансу і своїм статусом, а також переглядати кредитний ліміт, рейтинг, детальну статистику на замовлення та останні зарахування.

 

У цьому ж підменю можна побачити статистику замовлень і свій коефіцієнт рейтингу.

 

У розділі «Список замовлень» можна детально переглянути всі замовлення, у тому числі нові, прострочені, завершені.

 

Пункт «Запитання та відповіді» допомагає спілкуватися із клієнтами. Якщо покупець написав запитання до товару, то партнер має чотири години, щоб на нього відповісти. Зробити це можна просто тут, у розділі «Запитання та відповіді». Тут же можна поставити запитання щодо коментарів і побачити інші деталі.

У розділі «Способи оплати» наведені варіанти розрахунку, доступні партнеру. На старті користувач використовує готівковий розрахунок, тобто з ним розраховуються післяплатою в момент отримання товару в будь-якому відділенні. Потім може під’єднати безготівковий розрахунок, щоб клієнти платили карткою.

 

За два місяці в «Алло» додадуть оплату частинами для партнерів. На маркетплейсі є безпечна оплата карткою: клієнт оплачує товар, а гроші заморожуються до того моменту, поки клієнт не забере покупку. Після підтвердження доставки гроші надходять партнеру. Товар доставляють за допомогою операторів «Нова пошта» й «Укрпошта».

У розділі «Система мотивації» можна детально ознайомитися з системою бонусів, доступною партнерам.

Щоб отримувати максимальний відсоток від комісії назад, потрібно виконувати максимально можливу кількість замовлень і мати мінімум скасованих заявок.

Пункт «Довідник» містить корисну інформацію про комісію з розділів і стоп-слова за брендами та категоріями (цей бренд або торговельна марка заборонені для продажу на маркетплейсі). Ці дані можна вивантажити в Exel за допомогою спеціальної кнопки, яка знаходиться у верхньому правому куті розділу.

 

Підпункт «Фіди» містить усі необхідні дані щодо фідівФайл з інформацією про товар, картка товару. Тут партнер може завантажувати картки товару, а також вивчати детальну статистику щодо нього.

 

Фіди завантажуються шаблоном автоматично через XML-файл. Це актуально для середніх та великих інтернет-магазинів, які продають десятки чи сотні видів товарів.

Продавці-початківці можуть зробити картки товарів вручну. Інструкція з додавання фідів є в цьому розділі. Вона написана зрозумілою і простою мовою та містить багато корисних деталей.

Важливо! Ціна товару або асортименти змінюються автоматично через XML-файл або вручну через особистий кабінет підприємця.

У розділі «Керування контентом» можна завантажити картки товару вручну. Тут же, у першому підрозділі, можна імпортувати товари партнера до відповідної категорії. Робиться це через XML-файл або за допомогою шаблону, який завантажується теж звідси.

 

У підменю «Усі товари» партнер може в деталях відстежувати все, що пов’язане з товарами: стежити за статусом, заповненістю та іншими важливими моментами. Тут же показані товари, до яких потрібно додати інформацію, якої бракує, і ті, що проходять додаткову модерацію.

 

Важливо пам’ятати, що під час створення картки товару продавцю потрібно обов’язково додати якісні фото товару, його опис, технічні характеристики та іншу інформацію. Якщо картка товару буде заповнена менше ніж на 50%, його просто не опублікують на маркетплейсі «Алло».

Далі йде розділ Price Creator. Він складається з двох підпунктів: «XML файли» та «Категорія для XML». У першому розділі є посилання на XML-файл і статус його роботи. Через другий партнер спостерігає за товарами, які пройшли модерацію та готові до додавання до XML-файлу. Цей розділ дозволяє партнерам створювати власне посилання на файл XML.

 

Нижче знаходиться проста та детальна інструкція до цього розділу, завантаження та інших нюансів роботи з XML-файлами.

 

Останній розділ головного меню кабінету партнера називається «Адміністрування». Через нього підприємець керує доступом до особистого кабінету. За бажання продавець може додати інших співробітників для управління продажами. Усього є чотири ролі користувачів:

  1. Адміністратор магазина.
  2. Фінансовий менеджер.
  3. Менеджер по роботі з замовленнями.
  4. Контент-менеджер.

 

Під останнім пунктом меню є червона кнопка FAQ. Тут є відповіді на всі популярні запитання, додаткова інформація про особистий кабінет, замовлення та доставлення товарів, способи оплати, рекламу, звітність і багато іншого. Працює пошук за ключовим словом і є зручна розбивка за рубриками.

Зареєструватися та стати партнером можна за посиланням.

Висновки

Маркетплейс «Алло» – популярний в Україні сервіс для продажу товарів. Це багатофункціональна та водночас проста і зручна у використанні платформа для успішного продажу.

Продавати тут може буквально кожен: підприємець-початківець, середній або великий інтернет-магазин, цех або завод, які самостійно виробляють товар і хочуть знайти зручне джерело його реалізації.

Сервіс має максимально ефективний кабінет партнера та потужну службу підтримки. Усе це допомагає швидко освоїти платформу та почати продавати.

Історії підприємців, що успішно продають свої товари на маркетплейсі «Алло», у виданні нашої медіагрупи MC.today: про продаж власних товарів, про перепродаж товарів інших виробників.

 

Партнер проєкту?

Почати продавати на «Алло» Маркетплейс

 

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: