АЛЛО зробив застосунок виключно україномовним
«Алло» анонсував «остаточну відмову» від російськомовної версії мобільного застосунку — українська з жовтня є єдиною доступною мовою маркетплейсу, та обіцяє з часом прибрати російську ще й зі свого сайту.
В «Алло» розповіли, що 29 вересня команда розробників завершила всі технічні роботи з підготовки бекенду та інтеграції у застосунок нової логіки пошуку товарів та адреси доставлення. Оновлення застосунку блокує опцію російськомовного інтерфейсу, а згодом вона має зникнути назавжди. Поки що спроба змінити мову в налаштуваннях застосунку кожного разу запускає досить «Все буде Україна! Мова має значення. Підтримуємо рідну. Спілкуймося українською».
Розробники внесли кілька додаткових змін в частині українізації застосунку, щоб всі запити клієнтів коректно оброблялися — так, пошукову видачу налаштовано так, щоб клієнт знаходив відповідні товари українською мовою навіть на російськомовні запити. Так само працює пошук та вибір адреси доставляння — на запити російською виводяться перелік та адреси магазинів українською.
Застосунок «Алло» з моменту запуску у 2016 році завантажили понад 6 млн разів. В «Алло» окремо відзначають, що влітку 2022 року суттєво зросла кількість замовлень товарів саме з україномовної версії застосунку АЛЛО — на 350% серед користувачів Android та на 150% серед користувачів iOS.
З початку війни від російської версії інтерфейсу, серед інших, відмовилися monobank, «ПриватБанк» та «Ощадбанк».
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.