Рубрики НовиниСофт

Twitter — на межі банкрутства. Ілон Маск поскаржився на “жахливий” фінансовий стан компанії та звільнив нових топменеджерів

Опубликовал
Катерина Даньшина

Ілон Маск попрощався ще з кількома топменеджерами: Twitter залишили керівник відділу з довіри та безпеки та віцепрезидент з питань реклами, які лише нещодавно зайняли свої посади.

На загальній нараді співробітників Twitter, яка відбулась 10 листопада, Маск заявив, що “не впевнений чи фінансове становище компанії наразі досить міцне”, тож не виключає “можливості банкрутства”.

У листі, раніше надісланому персоналу, Маск писав, що “економічна картина попереду жахлива” і що компанія “надто сильно залежить від реклами”. 

“Компанія має негативний грошовий потік у кілька мільярдів доларів”, — сказав Ілон співробітникам і повідомив, що продав акції Tesla, щоб “врятувати” Twitter.

Онлайн-курс "PR Basis" від Skvot.
Дізнайся нюанси різних сфер і обрери свою.Як результат — матимеш стратегію бренду у своєму портфоліо та зможеш стартувати в піарі. Інсайтами ділиться лекторка, яка має 9+ років досвіду.
Детальніше про курс

Придбання Twitter стало найбільшим в історії викупом технологічної компанії з використанням позикових коштів – щоб укласти угоду, Маск, найбагатша людина у світі, звалив на компанію (яка не приносила прибутку протягом восьми років) близько 13 мільярдів доларів боргу. Минулого року відсоткові витрати Twitter становили близько 50 мільйонів доларів. З урахуванням нового боргу, ухваленого в рамках угоди, вони тепер збільшаться приблизно до 1 мільярда доларів на рік. Це означає, що компанія заробляє менше грошей на рік, ніж заборгувала своїм кредиторам.

Далі Маск оголосив про звільнення кількох ключових співробітників. Зокрема у відставку пішли Йоель Рот, керівник відділу довіри та безпеки компанії, і Робін Вілер, віцепрезидент із клієнтських рішень у США.

Рот і Вілер взяли на себе керівні ролі після того, як Маск офіційно придбав Twitter за $44 млрд два тижні тому. Рот регулярно ділився новинами про спроби модерувати Twitter і запобігати переслідуванням та іншим проблемам безпеки та довіри. Однак робив він це з командою, яка значно постраждала після масових звільнень (скорочено близько 15 % співробітників).

Тим часом Вілер відповідав за зв’язки Twitter з рекламодавцями. Реклама є основним джерелом доходу компанії, але низка партнерів, включаючи страхову компанію Allianz і автовиробника Audi, призупинили рекламу в Twitter у відповідь на поглинання й амбіції Ілона зробити платформу зі “свободою слова”.

Рот і Вілер разом з Маском модерували нещодавній захід Twitter Space. Пізніше Bloomberg описав керівників як ключових “старших лідерів соціальної мережі”. Тепер цих лідерів більше немає в компанії.

Кетлін Пачіні, керівник відділу управління персоналом, також залишає компанію.

Тим часом Twitter продовжує боротися з хаосом, який спричинила нова система “блакитних галочок” за $8 доларів на місяць “для всіх”. Люди почали використовувати Twitter Blue, щоб видавати себе за бренди, знаменитостей, спортсменів тощо. У соцмережі з’явилися фейкові акаунти “Трампа”, “Nintendo” та “Ісуса Христа” із синьою галочкою.

Twitter уже вжив заходів щодо деяких із цих облікових записів: наприклад, акаунти фальшивих Nintendo, Трампа, Valve і Леброна призупинено. (Маріо “проіснував” приблизно дві години, Valve — ще довше.) Інші все ще присутні. Компанія каже, що “агресивно переслідує видавання себе за іншу особу та обман”. Але, ймовірно, це переслідування буде схоже на гру “Вдар крота”.

Одним із найнебезпечніших випадків поширення фейкового, але “перевіреного” облікового запису став акаунт, що видавав себе за фармацевтичного гіганта Eli Lily.

Фейковий Eli Lily написав у Twitter, що “компанія зробить інсулін безплатним для всіх”. Фактичний обліковий запис Eli Lily зреагував приблизно через 45 хвилин, вибачившись “перед тими, хто отримав оманливе повідомлення з підробленого облікового запису Lilly”.

Кілька днів тому Twitter оголосив про впровадження додаткового типу верифікації, щоб допомогти відрізнити облікові записи, якщо користувачам дійсно потрібно знати, чи реальні вони. Користувачі Twitter Blue отримали “синю галочку”, а деякі облікові записи для урядів, компаній або громадських діячів відзначили ще й сірою позначкою з написом “Official”(насправді, технічно вона білого кольору). Маск “убив” cipy галочку за кілька годин після запуску.

Джерело: 9to5mac

Disqus Comments Loading...