В Alibaba створили свій Midjourney з ієрогліфами та складною назвою: Tongyi Wanxiang створює зображення за текстовим описом

Опублікував Андрій Русанов

Китайський технологічний гігант Alibaba запустили власну модель штучного інтелекту, що генерує зображення з текстових описів. Інструмент Tongyi Wanxiang «розуміє» підказки китайською та англійською та створює зображення в заданому стилі.

Поки що генеративний ШІ Tongyi Wanxiang знаходиться на стадії бета-тестування і доступний лише корпоративним клієнтам.

«З випуском Tongyi Wanxiang згенеровані ШІ високоякісні зображення стануть доступнішими, що сприятиме розвитку інноваційного мистецтва ШІ та творчого самовираження у найрізноманітніших напрямках бізнесу, включаючи електронну комерцію, ігри, дизайн та рекламу», – технічний директор Alibaba Cloud Intelligence Цзинжень Чжоу.

Китайські технологічні гіганти дуже обережно та незвично позиціюють свої моделі ШІ, щоб уникнути претензій місцевих регуляторів. Доступність ШІ тільки для бізнесу пов’язана з нещодавно прийнятим у Китаї законодавством, що регулює цю сферу. Обмеження доступу до ШІ простих громадян (принаймні до бета-версії) знижує ризик потенційних порушень.

Найбільш відомі конкуренти Tongyi Wanxiang за межами КитаюMidjourney, DALL-E та Stable Diffusion.

Джерело: CNBC