Рубрики НовиниКіно

Японська Warner Bros. розкритикувала Twitter-акаунт «Барбі» — за підтримку «Барбінгеймера»

Опубликовал
Катерина Даньшина

Компанія Warner Bros. Japan оприлюднила заяву, в якій засудила офіційний Twitter-акаунт «Барбі» за серію «‎необачних реакцій» на дописи користувачів про «Барбінгеймер». 

Інтернет-феномен «Барбінгеймер» став популярним напередодні виходу двох головних прем’єр року й абсолютно протилежних стрічок – романтичної комедії Ґрети Ґервіґ «‎Барбі» та історичної драми Крістофера Нолана «‎Оппенгеймер». Хештегом та тематичними мемами на всю продовжували користуватися у соцмережах та новинах й після дебюту фільмів – до речі, вдалого для обидвох («‎Барбі» вже зібрала понад $770 млн, а «‎Оппенгеймер» подолав позначку у $400 млн). 

Утім популярність «‎Барбінгеймера» не всім прийшлася до вподоби, зокрема і японській Warner Bros., яка розкритикувала своїх американських колег за реакції на дописи зі згадкою цього феномену. У заяві компанії, яка зібрала з того часу понад 35 мільйонів переглядів і на яку посилається Deadline, пишуть:

«Ми вважаємо надзвичайно сумним, що офіційний обліковий запис американської штаб-квартири фільму «Барбі» відреагував на дописи фанатів Барбінгеймера в соціальних мережах. … Ми сприймаємо цю ситуацію дуже серйозно. Ми просимо штаб-квартиру у США вжити відповідних заходів. Просимо вибачення в тих, кого образила ця серія неуважних реакцій. Warner Bros. Японія».

Один з дописів, дійсно, викликав неоднозначну реакцію користувачів. Акаунт під назвою @DiscussingFilm оприлюднив створений фанатами плакат «Барбінгеймер‎», на якому зображена виконавиця ролі Барбі Марго Роббі, що сидить на плечах у зірки «‎Оппенгеймера» Кілліана Мерфі — на задньому плані в цей час видніється ядерний вибух. 

Психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців від Ithillel.
Пройдіть психологічний профорієнтаційний тест для IT-фахівців щоб дізнатися ваші сильні сторони, вподобання і інтереси і з'ясувати, яка IT-спеціальність вам підходить.
Пройти тест

Американський Twitter-акаунт «Барбі» написав у нині недоступному коментарі до допису: «‎Це літо запам’ятається», додавши емодзі поцілунку та сердець. Деякі користувачі розкритикували таку реакцію, оприлюднивши знімки з руйнівними наслідками атомних бомбардувань Хіросіми та Нагасакі, які відбулися 6-9 серпня 1945 року:

Протягом наступних днів у мережі завірусився інший хештег #NoBarbenheimer, яким користувачі виступали проти створення спільних мемів з «‎Барбі» та «‎Оппенгеймером», що пов’язують дитячу іграшку зі зброєю масового знищення. 

«Атомна грибоподібна хмара є символом масового вбивства. Сотні тисяч людей померли під двома бомбардуваннями в серпні 1945 року. Дуже погано, що офіційний обліковий запис Барбі позитивно реагує на це», – йдеться в одному з коментарів. 

Пізніше Warner Bros. Film Group надіслала Deadline власну заяву:

«Warner Brothers шкодує про свою недавню нетактовну реакцію у соціальних мережах. Студія приносить щирі вибачення».

Прем’єра фільму «‎Барбі» в Японії запланована на 11 серпня, доля «‎Оппенгеймеру» в японському прокаті поки не визначена. 

Disqus Comments Loading...