Партнерський проект

Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN

Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN

Компанія StatusSKIN продає та здає в оренду пристрої, які вирізають захисну плівку для будь-якого гаджета прямо в торговельній точці. Завдяки спеціальному софту та застосунку це можна зробити за хвилину. Але стався форс-мажор: невелика частина команди вирішила відокремитись і забрала із собою софт із базою даних.

Команда StatusSKIN почала шукати програмістів, які зможуть створити програмне забезпечення, розробити нові функції та вдосконалити застосунок. Тоді засновникам компанії порадили вебстудію Echizh. Замовлення було терміновим, але результат став крутим: софт почав працювати швидше, а застосунок подобається користувачам.

У партнерському матеріалі з Echizh Дмитро Кітайчик, співзасновник та СЕО StatusSKIN, і Євгеній Чиж, засновник Echizh, розповідають про кейс StatusSKIN і роль Echizh в успіху проєкту.

Партнер проєкту?
Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN
Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN

StatusSKIN

Як ми майже випадково запустили бізнес

Ми з компаньйоном, Максимом Стебуновим, переїхали з Луганська до Києва у 2014 року під час першої агресії росії. Якось ми обговорювали чохол для телефону, який побачили. Він був жахливим, а ми дивувались: «Що тільки не продається». Ну і трохи жартома вирішили зробити свій чохол і продати. За кілька місяців уже шукали приміщення та команду.

Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN
Дмитро Кітайчик, співзасновник та СЕО StatusSKIN

Потім літали до Китаю та намагались щось імпортувати, розробляли види чохлів, шили аксесуари для автомобілів, але тим самим «блакитним океаном» виявились захисні плівки. Так 2019 року розпочався проєкт StatusSKIN – виробництво захисної поліуретанової плівки для гаджетів.

Чим саме ми зараз займаємося

Із часом я зрозумів, що потрібно продавати не готову плівку, а сам плотер – пристрій, який дозволяє вирізати захист для будь-якого гаджета прямо в торговельній точці. Він має базу креслень усіх можливих плівок. Це набагато перспективніше для бізнесу.

У липні 2020 року ми встановили перший плотер, у січні 2021 року їх уже було 100, а на початку 2022-го ми здали в оренду та продали майже 500 пристроїв по всій країні.

Перші клієнти не хотіли купувати в нас плотери, тому ми запропонували оренду. Це дозволило швидко рости. Зараз у нас є клієнти по всій країні: мережі «Київстар», Brain, Samsung, «ЖЖЖук», «ТехноЇжак», Ringoo, ТТТ. Ще є багато невеликих магазинів: ми розробляємо мапу на сайті, де можна знайти найближчий.

 

Дізнатись більше про StatusSKIN та умови співпраці можна тут.

Що вміє StatusSKIN

Поліуретанова плівка, з якою ми працюємо, довговічна, самовідновлюється після подряпин і захищає від ударів. Це наступне покоління захисту для гаджетів, яке невдовзі замінить скло та чохли. Найчастіше його беруть на смартфони, годинники, планшети, автомобільні магнітоли та ноутбуки. Для споживачів це новий досвід, коли гаджет повністю захищений плівкою з усіх боків і при цьому виглядає як щойно з коробки.

Але захист – це лише вершина айсберга, яку бачать кінцеві споживачі. Набагато більше ми даємо В2В-клієнтам. Це бізнес-модель роботи роздрібних точок, яка збільшує прибуток і зменшує обігові кошти. Не всі задумуються, скільки потрібно тримати товарів у магазині, аби задовольнити покупців. Це сотні SKU, які займають місце. Бо на кожну з моделей бажано хоча б одну одиницю скла, а нові смартфони випускають майже щодня.

Є навіть наш власний кейс співпраці з великими мережами, куди ми постачали готові плівки на конкретні моделі – понад 20 тис. За рік нам повернули 50–70%. Це було збитково як для нас, так і для наших клієнтів.

Стати партнером і замовити обладнання StatusSKIN можна на сайті.

Як ми спростили бізнес-процеси клієнтам

Тепер ми даємо магазину плотер, який займає 40 см на прилавку, та декілька універсальних заготовок з поліуретанової плівки. Так у магазині з’являється асортимент із десятків тисяч товарів як за моделями, так і за бюджетом, від дешевих до преміальних і навіть ексклюзивних.

Застосунок, де ведеться робота, встановлюють на смартфон або планшет. Далі продавець вибирає потрібну модель пристрою та тип креслення: екран, задня частина, камера тощо. Вставляє заготовку у плотер і натискає кнопку «Нарізати». Хвилина – і все готово.

Ми створили хмарне сховище для креслень. Наразі там понад 8 тис. креслень під різні моделі. У нас працюють розробники, які щодня додають лекала як на замовлення, так і під нові продукти.

Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN

Тут можна подивитися умови для партнерів StatusSKIN.

Що нас не задовольняло в ПЗ

Старий софт не був розрахований на великі обсяги даних і працював з кожним днем повільніше. Іноді були збої при передачі креслень на плотер під час різання, і це призводило до браку.

А коли почалася війна, невелика частина команди вирішила відокремитись, але зробила це не по-чесному. Вони мовчки забрали із собою саме ПЗ з базою даних, а також керування сайтами, і ми не могли додавати туди нові товари.

Але ми зберегли найголовніше – більшу частину команди та клієнтів. Залучивши нових співробітників, ми відновили роботу, розробили ТЗ на нове програмне забезпечення та шукали програмістів, які зможуть це реалізувати.

Завданням було не тільки реалізувати старі функції, а ще й розробити нові, які на старій версії ми за останній рік зробити не змогли. Також хотіли змінити застосунок.

Знайомі в бізнес-клубі порадили Echizh. Усі ідеї, які накопичились, нові можливості, які зʼявились на ринку інтернет-торгівлі, будуть втілені в життя найближчим часом завдяки цієї співпраці. Завданням було змінити застосунок, софт і сайт.

Дізнатися більше, які проєкти реалізує Echizh.

Як почали працювати з Echizh

Ми зустрілись в офісі. Хлопці почали запитувати не про технічне завдання, хоча воно було досить детальним та обʼємним, а про всі функції майбутнього ПЗ, його мету та призначення. Я одразу прийняв деякі зміни, які запропонувала команда для покращення роботи користувачів.

Мене дуже вразив професіоналізм команди. Я запитував: «А можна так зробити чи це важко?» А вони зазвичай відповідали: «Так, можливо. Десь 3–4 години роботи». Хоча в попередньому застосунку навіть за пів року таке не змогли втілити. Я розповідав, який у нас є біль, а хлопці пропонували рішення. Це було дуже цінним.

В нас було чотири етапи співпраці:

  1. Спочатку ми затвердили технічне завдання: на це вистачило одного дзвінка в Zoom та однієї зустрічі в офісі.
  2. Розробка прототипу та погодження дизайну зайняли один місяць.
  3. Випуск бета-версії – один місяць.
  4. Тестування та випуск готової версії – один місяць.

Тобто ми почали повноцінно працювати в новій програмі за три місяці від першого знайомства. Це неймовірно швидко.

Автоматизувати свій бізнес з Echizh.

Echizh

Чим нас зацікавив проєкт StatusSKIN

Для нас найбільша гордість – випускати продукт, яким люди користуються.

Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN
Євгеній Чиж, засновник Echizh

StatusSKIN – це вже далеко не стартап, хоча й має великий потенціал для розвитку. Тому в такому випадку отримали два в одному – робочий бізнес з активною базою клієнтів і можливістю модернізувати алгоритми та покращити досвід користувачів з оглядом на майбутній розвиток.

Через те, що на розробку було два місяці, ми розбили роботу на паралельні гілки:

  • аналіз роботи протоколу друку плотера;
  • передача даних із застосунку до плотера через Bluetooth LE;
  • аналіз вхідних креслень, щоб надалі конвертувати для «друку»;
  • стандартний набір процедур: розробка інтерфейсів, стандартних функцій застосунку, планування бази даних.

Як тільки отримали прогрес, одразу зробили прототип, який передали замовнику для тестування. На той час застосунок вмів друкувати з попередньо завантажених креслень на одному типі плотера. Замість плівки ми використовували папір, а замість ножа – звичайну кулькову ручку. Це значно полегшило візуалізацію та знизило собівартість процесу розробки.

StatusSKIN

Як змінилися застосунок, софт і сайт

Застосунок став сучасним за дизайном і технічним наповненням. У ньому зʼявились приємні дрібнички, яких так не вистачало користувачам: швидкий і розумний пошук, детальна інформація про моделі.

І головне досягнення – креслення до плотера передаються значно швидше. Раніше це тривало 1–2 хвилини, і навіть на мінімальній швидкості роботи були підгальмовування. Це насторожувало користувачів, оскільки, коли плотер працював ривками, це вигляділо як збій. Тепер швидкість передачі вища за швидкість нарізання. Отримати результат можна за 10–20 секунд.

Ще в нас було два плотери, які не працювали з попередньою версією ПЗ через Bluetoth. Коли ми спробували на софті від Echizh, то дивним чином вони запрацювали.

Також значно змінився backend: усе працює дуже швидко, попри великі обсяги інформації в базі. Сайти наразі ще в розробці, але там будуть втілені багато ідей, які мають у декілька разів збільшити потік клієнтів.

Новий застосунок дуже подобається користувачам: усі відмічають сучасний дизайн і швидкий інтерфейс.

А ще це перше, що ми презентуємо новому клієнту. Тому чим краще працює застосунок, тим більшою є конверсія. Зручність ПЗ створює загальне враження клієнта від співпраці з нами та на великій дистанції. Якщо будуть часті збої або затримки – від нас почнуть відмовлятись.

Результат я оцінюю так: по-перше, це швидкість виконання. По-друге, якість і надійність ПЗ. По-третє, можливість масштабування.

Також ми вже замовили нові функції, застосунки та сайти. Завдяки новим сайтам, тобто інтернет-магазинам, ми також збільшимо кількість наших прихильників. Ще ми починаємо формувати стратегію щодо виходу на зовнішні ринки. До речі, у новому ПЗ для цього теж закладені всі необхідні можливості.

Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN

Дізнатися більше, які проєкти реалізувала веб-студія Echizh можна на сайті.

Echizh

Чим ми пишаємось у цьому проєкті

Зазвичай розробка займає від шести місяців, а це замовлення було терміновим. Тому працювали в посиленому складі: троє розробників застосунків, спеціаліст із баз даних, Python-розробник, двоє дизайнерів і тестувальників і куратор проєкту.

Працювали майже без вихідних, адже мало було формального завдання проєкту, потрібно було ще успішно запустити його в роботу з готовою базою користувачів.

Попри все, нам вдалося істотно покращити досвід користувачів завдяки тому, що ми покращили швидкість передачі даних і роботи загалом. З менш видатного: швидкі та легкі застосунки, мультимовність для подальшого розвитку.

Залежно від складності ми залишаємо за собою безоплатну підтримку від одного до шести місяців. Надалі або резервується певна кількість годин на місяць за передоплатою, або погодинно за фактом залежно від завдання.

Робити круті проєкти допомагає те, що в будь-якому випадку ми маємо повністю поринути в бізнес-процеси. Це дозволяє зрозуміти, як максимально ефективно розв’язувати задачі.

Коли ми аналізуємо завдання, то намагаємось розв’язати і проблеми, які були непомітними. Оптимізація бізнес-процесів не є нашим основним напрямом, проте поки ми погоджуємо ТЗ та розробляємо продукт, наша команда активно коригує завдання. Зазвичай середній чек Echizh – $30 тис.

5 порад від Echizh для тих, хто саме зараз шукає підрядника

  1. Насамперед вірте у проєкт.
  2. Щоб народився гарний проєкт, необхідна синергія між замовником і виконавцем. Це як народження малюка.
  3. Замовник має розуміти, які бізнес-завдання повинен цей проєкт виконувати.
  4. Клієнт має бути готовим злагоджено працювати з виконавцем.
  5. Також мають бути ресурси на створення проєкту залежно від його масштабу.

5 порад від StatusSKIN для тих, хто опинився у скрутному становищі

  1. Будь-яка проблема – це можливість стати кращими, сильнішими та вийти на новий рівень. Не бійтеся, дійте.
  2. Ретельно підбирайте команду як за професійними якостями, так і за моральними.
  3. Будьте відкритими до нових ідей і пропозицій.
  4. Не забувайте юридично оформлювати свої ідеї, торговельні марки, права власності та комерційні відносини.
  5. Співпрацюйте з українськими компаніями, купуйте українське, підтримуйте одне одного – разом ми переможемо.
Партнер проєкту?
Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN
Середній чек – $30 тис., безоплатна підтримка до шести місяців. Огляд кейсу українських компаній Echizh та StatusSKIN

 

Дізнатися більше про Echizh

 

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: