Новости
Оновлено: У Київстарі технічний збій — домашній інтернет та інші послуги працюють з перебоями третій день поспіль

Оновлено: У Київстарі технічний збій — домашній інтернет та інші послуги працюють з перебоями третій день поспіль

Оновлено: У Київстарі технічний збій — домашній інтернет та інші послуги працюють з перебоями третій день поспіль

Останні два дні певна частина абонентів Київстару отримувала дуже дивні сервісні SMS  — частина користувачів з подивом виявила сповіщення про блокування номеру та зняття позапланове списання місячної абонплати.

 

Оновлення (3 квітня 15:40): Судячи з усього, технічний збій виявився серйознішим, ніж здавалось. Третій день поспіль домашній інтернет та різні послуги від Київстару працюють з перебоями. На момент оновлення цієї замітки мобільний застосунок не працює, а служба підтримки вочевидь не справляється зі скаргами від користувачів. Принаймні якщо судити по різких дописах з критикою у соцмережах. Ми будемо слідкувати за ситуацією та публікувати оновлення в міру їх надходження.

Висловлюючи невдоволення в соцмережах клієнти, яких торкнулася ситуація, у виразах не соромились (перепрошуємо за твіти з нецензурною лексикою, але вже як є). Зі скарг не зрозуміло, чи відбувалось списання коштів насправді.

В Київстарі, не вдаючись у подробиці, пояснили ці повідомлення технічною помилкою та попросили постраждалих звернутись до служби підтримки компанії.

Окремо компанія наголосила, що сервіси, що були надані не коректно через дану технічну помилку, будуть компенсовані. З цього можна зробити висновок, що у деяких випадках кошти все-таки списувались.

Яку кількість абонентів торкнувся цей збій, не уточнюється.


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: