Новости

Київська влада передумала підвищувати з 1 квітня дозволену швидкість руху з 50 до 80 км/год на 17 вулицях столиці через ризик ДТП

Київська влада передумала підвищувати з 1 квітня дозволену швидкість руху з 50 до 80 км/год на 17 вулицях столиці через ризик ДТП

Із 1 квітня 2021 року столиця не впроваджуватиме підвищення дозволеної швидкості руху з 50 км/год до 80 км/год на 17 вулицях, оскільки на сьогодні жодна з них не відповідає повністю необхідним критеріям. Про це повідомив директор КП «Центр організації дорожнього руху Віктор Черній.

Підвищити дозволену швидкість з 50 до 80 км/год мали на наступних ділянках:

  • проспект Шухевича (від Північного мосту до вулиці Бальзака);
  • вулиця Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вулиці Електриків);
  • Наддніпрянське шосе;
  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Столичне шосе (до вулиці Академіка Заболотного);
  • вулиця Саперно-Слобідська (від вулиці Грінченка до Південного мосту);
  • проспект Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі).

Згідно з рішенням Київради за 2018 рік про сезонний дозвіл підвищення швидкості (з 1 квітня до 1 листопада), до вищезазначених вулиць також мали додати:

  • проспект Перемоги (від Повітрофлотського шляхопроводу до вулиці Чорнобильської);
  • Велика Кільцева дорога (від вул. Міської до перетину з вулицею Газопровідною та від вулиці Газопровідної до Мінського проспекту);
  • вулиця Міська (від вулиці Стеценка до Гостомельського шосе);
  • Кільцева дорога (від проспекту Перемоги до вулиці Трублаїні);
  • Автодорога Р-69 (від вулиці Озерної до межі Києва);
  • проспект Бандери (від проспекту Оболонського до Московського мосту);
  • проспект Броварський (від проспекту Визволителів до вулиці Братиславської та від вулиці Кіото до кордону Києва);
  • бульвар Перова (від вулиці Воскресенської до вулиці А. Навої);
  • вулиця О. Теліги (від вулиці Ольжича до вулиці Кирилівської);
  • проспект Соборності.

«Представники Департаменту транспортної інфраструктури, Управління патрульної поліції, КК «Київавтодор» та КП «Центр організації дорожнього руху» здійснили комісійне обстеження вулиць, де рішенням Київради із 1 квітня до 1 листопада передбачено можливість підвищення швидкості руху транспорту до 80 км/год.

Обстеження показало, що жодна з 17 вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, що визначені Правилами дорожнього руху та методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, а також чинним державним нормам та стандартам», – повідомив Віктор Черній.

Він наголосив, що на зазначених вулицях фіксується високий рівень аварійності та тяжкості наслідків ДТП. Окрім того, на вулицях дозволений велосипедний рух, а проти підвищення дозволеної швидкості руху виступає велоспільнота. Вздовж таких вулиць розміщені заклади масового відвідування громадян, зупинки громадського транспорту (без заїзних кишень) тощо.

Курс
UI/UX Design вечірній
Опануйте професію UI/UX-дизайнера за 5 місяців, навчайтесь у вільний час
РЕЄСТРУЙТЕСЯ!
UI/UX Design вечірній

«Тут варто взяти до уваги, що Кодекс України про адміністративні правопорушення передбачає відповідальність лише при перевищенні встановленої швидкості руху більше ніж на 20 км/год. Ще 2 км/год є технічною похибкою, яка не враховується при фіксації швидкості відповідним обладнанням.

Отже фактично мова іде про дозвіл рухатися із швидкістю до 102 км/год у населеному пункті! А на ці вулиці припадає третина усіх загиблих та п’ята частина всіх травмованих у ДТП в Києві за 3,5 роки. Це 182 смерті та 1789 травмованих. Такі висновки велоспільноти міста, що спираються на офіційні дані Патрульної поліції», – зазначив директор КП «Центр організації дорожнього руху».

Він нагадав, що відповідно до ст. 27 Закону України «Про дорожній рух», зміни в організації дорожнього руху з метою підвищення інтенсивності руху транспортних засобів за рахунок зниження безпеки дорожнього руху не допускаються. А Стратегія розвитку м. Києва до 2025 року передбачає зниження смертності на столичних дорогах на 50%.

«Саме місто відповідальне за організацію дорожнього руху та безпеку на столичних дорогах, а поліція, у свою чергу, вже контролює дотримання правил. В європейських країнах взагалі є тенденція до зниження дозволеної швидкості руху на вулицях міст до 30 км/год. Місто не може дозволити собі ризикувати життям киян та піднімати дозволену швидкість руху, коли умови для цього відсутні», – резюмував Віктор Черній.

Нагадаємо, що новий закон про посилення відповідальності за порушення ПДР працює в Україні з 17 березня 2021 року.

Джерело: КМДА


Завантаження коментарів...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: