Новости
«Київстар ТБ» виповнюється два роки: за 2021 рік кількість користувачів збільшилась удвічі, кількість контенту — з 10 до 20 тис. одиниць, перегляд — до 80 годин на місяць

«Київстар ТБ» виповнюється два роки: за 2021 рік кількість користувачів збільшилась удвічі, кількість контенту — з 10 до 20 тис. одиниць, перегляд — до 80 годин на місяць

«Київстар ТБ» виповнюється два роки: за 2021 рік кількість користувачів збільшилась удвічі, кількість контенту — з 10 до 20 тис. одиниць, перегляд — до 80 годин на місяць

Завтра, 11 грудня 2021 року, платформа онлайн-телебачення «Київстар ТБ» святкує два роки з моменту запуску. У 2021 році кількість абонентів, що користуються послугою, збільшилась майже удвічі, в порівнянні з 2020 роком, абоненти почали більше переглядати фільми зі смартфонів, послуга стала доступна абонентам усіх мобільних операторів України. Цьому сприяло збільшення обсягів відео бібліотеки, ексклюзивні та допрем’єрні покази, збільшення дитячого контенту, а також збільшення території доступу до 4G.

«Одним з головних досягнень платформи цього року стало те, що Київстар ТБ тепер доступний абонентам будь-якого оператора чи інтернет-провайдера. Завдяки розширенню бази відеоконтенту на платформі, зручності користування та доступності послуги, кількість абонентів збільшилась удвічі» – прокоментувала Тетяна Лукинюк, директорка з розвитку бізнесу на масовому ринку компанії «Київстар».

За рік, що минає, загальна кількість контенту на платформі збільшилася з 10 до 20 тис. одиниць. Найпопулярнішими жанрами є екшн, комедія та драма. Користувачі «Київстар ТБ» можуть знайти на платформі зарубіжні серіали від студій FOX та Showtime, вітчизняні і зарубіжні фільми, кінопрем’єри та кінокласику.

З понад 300 телеканалів, що пропонує «Київстар ТБ», основну перевагу глядачі платформи надають національним, а серед тематичних каналів найкраще дивляться кіно, дитячий та пізнавальний контент. Більшість ТБ-каналів на платформі за замовчуванням транслюються у HD-якості.

Додатково глядачі платформи мають можливість дивитися власні канали Київстар ТБ, які транслюють контент із відеобібліотеки без перерви на рекламу. Серед 50 різножанрових каналів можна знайти кіно, серіали, мультфільми, а також релакс-канали та спеціальний канал до свят «КС ТБ | Новорічний 2022».

Завдяки урізноманітненню відео контенту, абоненти стали проводити більше часту на платформі «Київстар ТБ». Зокрема, тривалість перегляду фільмів та серіалів у 2021 році збільшилась на 36%. А, загалом, користувач ТВ-платформи в середньому витрачає на перегляд відеоконтенту близько 80 годин на місяць.

«Ми постійно поповнюємо бібліотеку різножанровим контентом, як зарубіжним, так і вітчизняного виробництва, тому запрошуємо глядачів приєднатися до нашого марафону ексклюзивних прем’єр. Раді, що глядачі мають змогу обрати для себе інформаційні, розважальні, пізнавальні або спортивні продукти. Прагнемо й надалі підтримувати українських виробників та транслювати локальний контент, а також пропонувати підписникам ще більше ексклюзивів і допрем’єрних показів, цінуючи їхній вибір на користь Київстар ТБ» — зазначив Павло Рибак, керівник «Київстар ТБ».

Цьогоріч на платформі Київстар ТБ вийшло сім ексклюзивів від українських продакшенів, крім цього, глядачі мали змогу першими переглянути деяки серіали ще до їхньої телевізійної прем’єри. У жовтні цього року на «Київстар ТБ» з’явився окремий розділ з аудіоказками українською мовою, який нараховує понад 350 народних й авторських творів, а також понад 1500 мультфільмів і мультсеріалів, найпопулярнішими з яких є «Смурфики», «Губка Боб Квадратні Штани», «Шрек», «Мадагаскар» та «Щенячий патруль».

Також, однією з переваг платформи є можливість переглядати контент із п’яти різних девайсів. Що цікаво, 50% абонентів користуються послугою «Київстар ТБ» з мобільних телефонів. На думку спеціалістів компанії, цьому сприяє збільшення території доступу до швидкісного мобільного інтернету. Це дало абонентам можливість дивитись улюблені фільми та серіали у будь якому місці, де є покриття 4G мережі. Нагадаємо, що в мережі Київстар доступом до 4G можуть скористатись 90% населення України. Ще 30% абонентів переглядають відео контент з домашнього телевізора. Решта – користуються ТВ-приставками і ноутбуками.

Зазначимо, що «Київстар ТБ» – це спільний проєкт групи 1+1 media та Київстар, заснований 11 грудня 2019 року. Це платформа онлайн-телебачення, що надає користувачам доступ до сотень тисяч годин вітчизняного та закордонного контенту, прямоефірних програм і регулярно пропонує ексклюзивні допрем’єрні покази проєктів. Платформа нараховує понад 300 телеканалів та VOD-бібліотеку із 20 тис. фільмів, серіалів, мультфільмів та шоу.

Джерело: Київстар ТБ


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: