Новости Новости 06.10.2021 в 10:31 comment views icon

КМДА: В рамках будівництва Подільсько-Воскресенського мосту вже «практично побудовано» три станції метро на Троєщину: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка» (на черзі «Райдужна»)

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

У столиці розпочинається підготовка до будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, яка поєднає Кільцеву дорогу з житловим масивом Троєщина. Відповідні роботи передбачено розпорядженням КМДА № 2108, яке підписано 5 жовтня 2021 року. Про це повідомив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

За його інформацією, поетапне будівництво 4-ої гілки метрополітену здійснюватиметься окремими дільницями, перша з яких буде від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна». Важливою складовою нової гілки столичного метрополітену стане Подільсько-Воскресенський мостовий перехід, основною функцією якого є метросполучення між правим та лівим берегами Києва.

«Як акцентував увагу мер столиці Віталій Кличко під час інспекції робіт на мостовому переході, на сьогодні вже триває будівництво станцій метро на нижньому ярусі мосту, а також на лівому березі, де метро йтиме під землею. Також уже будують 2 тунелі для майбутньої станції «Райдужна».

У 2021 році комунальному підприємству «Київський метрополітен», як замовнику проєктування і будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро, передбачено фінансування в обсязі 30 млн грн. Перша дільниця включатиме 6 станцій», – зазначив Олександр Густєлєв.

За його інформацією, зокрема, з’являться станції:

  • «Глибочицька» (з пересадкою на ст. метро «Лук’янівську»);
  • «Подільська» (з пересадкою на ст. метро «Тараса Шевченка»);
  • «Суднобудівна»;
  • «Труханів острів»;
  • «Затока Десенка»;
  • «Райдужна».

За словами заступника голови КМДА, наразі в рамках будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу вже практично побудовано в основних конструкціях три станції метрополітену: «Суднобудівна», «Труханів острів», «Затока Десенка». На черзі станція мілкого залягання на лівому березі – «Райдужна».

Нагадаємо, що Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина у перспективі доповнить існуючу схему метро, перетинаючи діючі лінії і розширюючи таким чином систему пересадочних вузлів.

Онлайн-курс "Корпоративна культура" від Laba.
Як з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру, систему внутрішньої комунікації та бренд роботодавця, з якими ви підвищите продуктивність команди, — пояснить HR-директор Work.ua.
Детальніше про курс

Окрім цього, у перспективі передбачено пересадочні вузли із уже існуючими станціями підземки – «Вокзальна», «Лук’янівська» і «Тараса Шевченка», що дасть змогу розвантажити станції метро у центральній частині міста.

Зазначимо, що столична влада неодноразово обіцяла відкрити автомобільне сполучення через Подільсько-Воскресенський міст до кінця 2021 року.

P.S. Оцінити прогрес будівництва Подільсько-Воскресенського мосту можна по відео аерообльоту:

Джерело: КМДА


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: