Новости
КМДА запровадила нові стандарти для маршруток: кондиціонери, GPS, валідатори для е-квитка, форма для водіїв тощо

КМДА запровадила нові стандарти для маршруток: кондиціонери, GPS, валідатори для е-квитка, форма для водіїв тощо

КМДА запровадила нові стандарти для маршруток: кондиціонери, GPS, валідатори для е-квитка, форма для водіїв тощо

Київська міська державна адміністрація оголосила конкурс на перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування. При цьому місто посилює вимоги до перевізників, щоб запровадити новий стандарт маршрутних перевезень.

Серед нових умов – забезпечення більшої доступності автобусів для маломобільних пасажирів та людей із інвалідністю, заборона звукового та візуального забруднення, наявність не менше 5 спеціальних кнопок зупинки на вимогу, обладнання салону кондиціонерами, системами обігріву та додатковим простором для перевезення щонайменше одного крісла колісного чи дитячого візка або велосипеда.

КМДА запровадила нові стандарти для маршруток: кондиціонери, GPS, валідатори для е-квитка, форма для водіїв тощо

Серед інших новацій – автоматичне оголошення зупинок українською та англійською мовами, яке дублюватиметься на електронному табло всередині та зовні салону автобуса, щоб інформація була доступна людям із порушенням зору. Салони також будуть обладнані валідаторами для е-квитка та GPS-системами. Також за новими умовами водії повинні бути забезпечені типовим форменним одягом.

«У салоні має бути розміщений інформаційний стенд затвердженого містом зразка. На ньому буде велике фото водія, номер автобуса, а також інша інформація щодо перевізника та контактів для зворотного зв’язку. Це дасть можливість пасажиру швидше надіслати пропозицію чи скаргу, яку буде опрацьовувати міський контактний центр 15-51, а також Служба комунальних перевезень. Уся інформація буде продубльована англійською мовою.

Ми хочемо, щоб водії розуміли, що вони надають публічну послугу у столиці європейської країни. І якщо матиме місце неадекватна хамська поведінка з їхнього боку – пасажири зможуть поскаржитися на таких водіїв» — розповів заступник голови КМДА Костянтин Усов.

Для участі в конкурсі перевізники зобов’язані подати автобуси із загальною пасажиромісткістю не менше 50 місць. Вони також мають відповідати екологічним вимогам стандарту Євро-5.

Конкурс є відкритим для всіх, хто може гарантувати дотримання нових умов. Костянтин Усов підкреслив, що оновлені вимоги стосуються переможців конкурсів. Старі маршрутки поки що їздитимуть за умови попередніх договорів. Але після завершення терміну дії договорів, конкурси оголошуватимуть уже за новими умовами та стандартами.

«Громадський транспорт Києва повинен стати його візитівкою. Адже кияни та гості столиці, зокрема, закордонні, заслуговують на якісну цивілізовану послугу з перевезення. Тому якщо наші перевізники планують і надалі надавати свої послуги, вони мають забезпечити їх відповідний рівень», – підбив підсумок Костянтин Усов.

Джерело: КМДА


Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: