Новости Новости 22.02.2021 в 15:51 comment

lifecell оголосив результати 4 кварталу та всього 2020 року (компанія вперше за 16 років стала прибутковою за підсумками року)

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Оператор lifecell підсумовав фінансові та операційні результати діяльності за четвертий квартал 2020 року та весь рік у цілому. У 2020 році дохід lifecell збільшився на 14.2% за рік — до 6,835.8 млн грн (проти 5,983.8 млн грн у 2019 році). В четвертому кварталі 2020 року дохід оператора збільшився на 22.8% — до 1,913.8 млн грн (проти 1,557.9 млн грн у четвертому кварталі 2019 року). Таке збільшення доходу зумовлене зростанням абонентської бази та підвищеним споживанням послуг мобільного інтернету та голосових послуг попри зниження доходів від роумінгу.

Фінансові дані lifecell   Квартал   Рік
4 кв. 19 4 кв. 20 Річний
% змін
2019 2020 Річний
% змін
Дохід, млн грн 1,557.9 1,913.8 22.8% 5,983.8 6,835.8 14.2%
EBITDA, млн грн 818.6 1,042.9 27.4% 3,243.4 3,630.9 11.9%
EBITDA маржа (%) 52.5% 54.5% 2.0пп 54.2% 53.1% (1.1пп)
Чистий прибуток / (збиток), млн грн (215.0) 2,736.7 н.з. (1,113.6) 2,588.7 н.з.
Капітальні інвестиції, млн грн 639.9 1,545.7 141.6% 1,895.3 3,482.4 83.7%

За рік показник EBITDA підвищився на 11.9% — до 3,630.9 млн грн (проти 3,243.4 млн грн у 2019 році). В четвертому кварталі 2020 року показник EBITDA виріс на 27.4% на річній основі — до 1,042.9 млн грн (проти 818.6 млн грн у 4 кварталі 2019 року). Водночас у 2020 році маржа EBITDA за рік зросла на 2.0 пункти — до 54.5% проти 52.5% у 2019 році. lifecell зафіксував чистий прибуток у розмірі 2,588.7 млн грн проти чистого збитку 1,113.6 млн грн у 2019 році. Сума відстроченого податку на прибуток склала 2,581.7 млн грн у четвертому кварталі 2020 р., що також мало позитивний вплив на показник чистого прибутку.

lifecell оголосив результати 4 кварталу та всього 2020 року (компанія вперше за 16 років стала прибутковою за підсумками року)

На річній основі активна 3-місячна абонентська база в 2020 році зросла на 9.5% — до 8.1 мільйона (проти 7.4 мільйона в 2019 році). Активна 3-місячна абонентська база 4.5G-користувачів виросла за рік на 42% і досягла 63% від усієї кількості дата-користувачів станом на кінець четвертого кварталу 2020 року. Збільшення кількості 4.5G-користувачів разом зі зростаючим обсягом споживання даних, який виріс на 32% на річній основі, сприяв загальному росту споживання даних. Відповідно середнє споживання даних на одного користувача зросло на 46% на річній основі, як порівняти з 4 кварталом 2019 року.

Операційні дані lifecell 4 кв.19 4 кв.20 Річний
% змін
2019 2020 Річний
% змін
Кількість абонентів, млн 8.9    9.3    4.5% 8.9    9.3    4.5%
  Активних (3 місяці) 7.4 8.1 9.5% 7.4 8.1 9.5%
MoU хвилини (12 місяців) 157.0    185.5 18.2% 149.0 176.2 18.3%
ARPU (щомісячний дохід на абонента) змішаний, грн 58.3    69.6 19.4% 54.0 63.3 17.2%
  Активних (3 місяці), грн. 73.3 79.9 9.0% 71.8 74.1 3.2%

Активний 3-місячний ARPU виріс на 3.2% в річному обчисленні та становив 74.1 грн порівняно з минулорічним показником 71.8 грн. Водночас показник 12-місячного активного MoU виріс за рік на 18.3%, і на 18.2% в 4 кварталі на річній основі. lifecell залишався лідером за показником проникнення смартфонів в мережі, який на кінець 4 кварталу досягнув 81%. Оператор також продовжував розширювати своє портфоліо цифрових продуктів.

«2020 рік став визначним в історії lifecell. Нам вдалося вперше за 16 років існування компанії вийти на річний прибуток попри численні бар’єри: від недосконалого регулювання ринку до раптової пандемії. Водночас компанія зробила значний внесок у боротьбу з COVID-19. Ми придбали апарати ШВЛ, надали мобільний зв’язок медикам без додаткової плати та підтримали абонентів інноваційними цифровими послугами, що полегшують життя та роботу під час карантину. Сьогодні в мене є всі підстави вважати, що минулий рік був лише початком, і lifecell продовжить свою історію успіху. Оператор буде й надалі запроваджувати інновації в Україні, захищати свободу українських абонентів попри недосконалу конкуренцію та боротиметься за приведення ринкового регулювання у відповідність до кращих світових практик», — прокоментував Ісмет Язиджи, головний виконавчий директор lifecell.

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Джерело: lifecell


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: