Новости Новости 14.01.2022 в 18:50 comment views icon

На Новий Рік та Різдво абоненти «Київстар» витратили понад 4 мільярди хвилин розмов та 38 тис. ТБ трафіку

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Новорічні свята та Різдвяні канікули в мережі «Київстар» відзначились ростом дата-трафіку на 35% у порівнянні з минулим роком. Обсяги трафіку від платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ зросли на 100%. А найбільш популярним сервісом для обміну привітаннями став Viber.

У період з 31 грудня 2021 року по 7 січня 2022 року абоненти Київстар використали понад 38 тисяч терабайтів мобільного інтернету, тоді як роком раніше у ці ж дні було використано 29 тисяч терабайтів. Ріст споживання мобільного інтернету спричинило активне будівництво базових станцій у віддалених і важкодоступних районах. Так, у грудні 2021 року телеком оператор достроково виконав плани по розширенню мережі 4G і забезпечив можливістю доступу до швидкісного мобільного інтернету 90% населення.

У Новорічні та Різдвяні свята трафік від онлайн-телебачення Київстар TВ зріс на 100%, у порівнянні з минулим роком. Найбільшу кількість переглядів ця послуга отримала 1 січня 2022 року, коли нею одночасно користувались понад 224 тис. сімей з різних куточків України.

Для обміну привітаннями абоненти все більше використовують месенджери і мобільні додатки. Зокрема, у першу новорічну годину ці сервіси згенерували майже 40% від усього дата-трафіку в мережі. При цьому, якщо порівнювати із звичайним днем, популярність месенджерів під час свят зросла у 4 рази. Найбільш популярним каналом для поздоровлень виявився Viber.

Однак, не дивлячись на збільшення трафіку у каналах передачі даних, голосове спілкування не втрачає своєї популярності. Під час Новорічних і Різдвяних свят абоненти використали 4,2 мільярди хвилин – майже стільки, як і роком раніше.

P.S. Раніше про новорічні результати споживання послуг розповіли оператори Vodafone Україна та lifecell.

Онлайн-курс "2D Animation" від Skvot.
Покроково та з фідбеком від лекторки увійдіть у 2D-анімацію через вивчення софтів, інструментів та створення кейсу у портфоліо.
Програма курсу та реєстрація

Джерело: Київстар


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: