Новости Новости 21.09.2021 в 18:33 comment views icon

Рейтинг найпопулярніших в Україні сайтів за серпень 2021 року [інфографіка]

author avatar
https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://secure.gravatar.com/avatar/25f9b2416da07639967e18eb989e71c4?s=96&r=g&d=https://itc.ua/wp-content/uploads/2023/06/no-avatar.png *** https://itc.ua/wp-content/themes/ITC_6.0/images/no-avatar.svg

Компанія Kantar опубліковала рейтинг найбільш популярних в Україні сайтів за серпень 2021 року. Згідно з даними сервісу у останньому місяці літа українці готувалися до школи та цікавилися товарами в інтернет-магазинах.

Наближення шкільного сезону повернуло увагу інтернет-користувачів до інтернет-магазинів та маркетплейсів. Сайт Rozetka.com.ua вперше піднявся на четверту позицію у рейтингу популярних сайтів з показником охоплення 41,3%, а Prom.ua обігнав Instagram, опинившись на сьомій сходинці з охопленням 36,1%. Також до Топ-25 сайтів України повернулися Allo.ua (23 місце) та Hotline.ua (25 місце).

Літо – пора високої активності користувачів в Instagram.com, який у серпні продовжив нарощувати охоплення попри загальне зниження інтересу до соціальних мереж. Найпопулярнішіми новинними ресурсами у серпні стали Pravda.com.ua (16 місце), Tsn.ua (19 місце), Bbc.com (20 місце). Трійка лідерів залишається незмінною, це Google, Youtube, Facebook.

Рейтинг найпопулярніших в Україні сайтів за серпень 2021 року [інфографіка]

Дослідження Kantar CMeter desktop і mobile інтернет-користувачів у віці 14-70 років об’єднує дані з 3-х джерел: Site-centric-лічильники, інтегровані в сайти; Frame-centric-лічильники встановлені в фреймі банерної мережі; User-centric-панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar на телефонах, що поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом. Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних.

Джерело: Kantar


Loading comments...

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: